گردشگری و توریسم

استاندار: جهش تولید محور فعالیت فرمانداران مازندران شود

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در نشست تخصصی با فرمانداران استان از آنان خواست تا ارتباطشان را با مردم تقویت کنند و با شیوه های متنوع، میزان دسترسی مردم به خود را افزایش دهند.

وی تاکید کرد : نباید گسست ایجاد شده ناشی از محدودیت های کرونایی ، مانع ارتباط موثر با مردم شود.

استاندار مازندران یکی از ماموریت های مهم فرمانداران را توجه به تحقق شعار سال با هدف کسب رضایتمندی بیشتر مردم دانست و گفت : رونق تولید و اعتلای اقتصادی در راستای برخورداری مردم و افزایش سطح رضایتمندی آنان باید با جدیت پیگیری شود .

مقام عالی دولت در مازندران خاطر نشان کرد: رضایت مندی مردم هدف و اولویت فعالیت های ماست و در سراسر استان، فعالیت های اقتصادی باید محور حرکت باشد.

حسین زادگان از پسماند به عنوان یک اولویت کاری مهم دیگر برای فرمانداران نام برد و بیان داشت: گردشگری یک ظرفیت توسعه ای و اقتصادی برای استان است و در این راستا بوم گردی بویژه استفاده از ظرفیت های گردشگری آب بندان ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی رفع مشکلات واحدهای تولیدی و توجه به پروژه های نیمه تمام را از دیگر محورهای کاری مهم فرمانداران عنوان کرد و گفت : نظارت بر بازار، جذب سرمایه گذار و مقابله با کرونا مورد اهتمام مجدانه فرمانداران باشد.

حسین زادگان در خصوص رفع مشکلات واحدهای تولیدی به عنوان یکی از ماموریت های مهم فرمانداران، تاکید کرد: انتظار ما این است که فرمانداران مامن تولیدکنندگان باشند و در راستای احیای واحدهای تولیدی شبانه روزی تلاش کنند.

وی یادآور شد: کرونا همچنان در کمین است و باید از سوی فرمانداری ها، نظارت بر اماکن عمومی در دستور کار باشد.

استاندار مازندران بر تلاش برای ایمنی جاده ها، صرفه جویی در مصرف انرژی در ادارات و زراعت چوب تاکید کرد و گفت: کاشت نهال در نقاط مختلف استان در جهت اجرای طرح میراث ماندگار دنبال شود.

 وی کشت های گلخانه ای را از دیگر محورهای مهم فعالیت های بخش کشاورزی برای رونق اقتصادی در استان برشمرد و از فرمانداران خواست تا پروژه های اولویت دار و راکد را پیگیری و با جدیت مشکلات پروژه های راکد را رفع کنند.

حسین زادگان همچنین بر ضرورت تعامل با ارکان قدرت و بهره گیری از ظرفیت و توان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت رونق شهرستان تاکید کرد .

مازندران ۲۲ شهرستان دارد.