گردشگری و توریسم

تفکر مبارزه با ظلم امام راحل نسخه نجات‌بخش دنیای امروز است

حجت الاسلام ناصر خدایاری روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تفکر امام راحل معادلات استکبار جهانی را برهم زد، افزود: امام خمینی (ره) با هدایت انقلاب اسلامی، راه رهایی ملت های رنج کشیده در بند طاغوت های زمان را ترسیم و ثابت کرد که می توان با تکیه بر اراده و ایمان بر ستمگران پیروز شد.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) احیاگر بزرگ دین در عصر حاضر است و ایشان دین را از مهجوریت و غربت رهایی بخشید و حیاتی دوباره به آن داد.

وی ادامه داد: امام راحل متعلق به تمام ملت های مظلوم جهان است و تمامی رنح کشیدگان تاریخ بدون تردید در مسیر این شخصیت والای جهانی قدم بر می دارند.

وی به ناتوانی دانشمندان و تحلیلگران غربی از تحلیل شخصیت امام راحل اشاره کرد و گفت: «کیسینجر» که استراتژیست و مشاور یهودی‌الاصل رییس جمهوری سابق آمریکاست، اذعان کرده که امام خمینی (ره) غرب را با بحران جدی برنامه ریزی مواجه کرد و مجال هرنوع تفکر و برنامه ریزی را از سیاستمداران ونظریه پردازان سیاسی گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: بازخوانی وصیت‌نامه الهی سیاسی امام راحل ضرورتی اجتناب ناپذیر است و نسل امروز باید بیش از بیش با ابعاد شخصیتی این بزرگ‌مرد تاریخ بشریت آشنا شود.

 به گزارش ایرنا، امام خمینی (ره) روز ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ هجری شمسی به ملکوت اعلی پیوست.

امروز سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) است.