گردشگری و توریسم

کشف ۳۵ دستگاه خودروی احتکار شده در پایتخت

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت،سرهنگ علی محمدی اظهار داشت: در پایش های اطلاعاتی به دست آمد، مالک پارکینگ خودرویی در حوالی اتوبان باکری تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی و خارجی دپو و جمع آوری کرده است و پس از آن مقرر شد تا رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: هویت مالک پارکینگ و عامل احتکار شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی به نشانی اعلامی اعزام شدند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به دستگیری هر دو متهم پرونده ، افزود: در بازرسی از این پارکینگ ۳۵ دستگاه انواع خورو شامل ۸ دستگاه تیبا، ۷دستگاه پراید، ۵دستگاه ساینا، ۶دستگاه پژو۲۰۶، ۵ دستگاه پژو۴۰۵، یک دستگاه هایما، ۳دستگاه ال نود کشف و مالک پارکینگ و عامل احتکار را نیز برای ادامه تحقیقات پلیسی به پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی خودرو های کشف شده حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تحقیقات اولیه به دادسرا ناحیه ۳۲ جرایم اقتصادی معرفی شدند.