گردشگری و توریسم

رزمایش احسان دانشجویی در کرمان برگزار شد

حجت الاسلام علی اصغر حمزه عصر سه شنبه در آیین رزمایش احسان دانشجویی افزود: این حرکت خیرخواهانه با همت تشکل ها و فعالان دانشجویی دانشگاه های شهید باهنر، دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان و بنیاد احسان ستاد فرمان اجرایی امام خمینی (ره) اجرا می شود.

وی تصریح کرد: کانون ها و فعالان دانشجویی توزیع کمک ها و شناسایی افراد را انجام می دهند و سعی می کنیم این بسته ها بین کسانی توزیع شود که هیچ کمکی دریافت نکرده اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: ابتکار عمل و تدبیر هوشمندانه ای که مقام معظم رهبری در بحث کمک های مومنانه و مساوات داشتند مثال زدنی است و جای دیگر نمونه ای ندارد و باعث افتخار است.

وی ادامه داد: دانشگاه شهید باهنر کرمان فعالیت های خوبی را پس از شرایط شیوع کرونا داشته و بسته های معیشتی و ۵۲ میلیون تومان وجه نقد بین ۱۲۰ نفر از پرسنل سلف سرویس دانشگاه که در دوران کرونا از کار بیکار شده بودند، توزیع کرده است.

حجت الاسلام حمزه بیان کرد: در طول سال نیز برخی از تشکل های دانشجویی به شناسایی و کمک به خانواده ها اقدام می کردند و ان شاالله این کار استمرار پیدا کند.

این آیین در جوار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر کرمان و با حضور جمعی از مسئولان و همراهی شعر خوانی و مداحی  یکی از فعالان دانشجویی برگزار شد.