گردشگری و توریسم

حدود ۲.۴ تن موادمخدر در خاش کشف شد

سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در این‌باره اظهارداشت: پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از جا به جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی سراوان به خاش مطلع شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح روز گذشته ۲ خودروی وانت تویوتا و پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را در منطقه «نازیل» خاش، حوالی روستای «میرآباد» شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که با ورود به منطقه کمین خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از محل را داشتند.

وی بیان کرد: در این درگیری سنگین مسلحانه که به مدت سه ساعت به طول انجامید بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت بیابان‌های اطراف متواری شدند که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران ۲ نفر از سرشاخه‌های اصلی این باند به دام افتادند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای به جا مانده از قاچاقچیان، ۲ تن و ۴۱۹ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع موادوخدر شامل ۲ تن و سه کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک، ۴۰۶ کیلو و ۱۰۰گرم حشیش و ۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم مرفین به همراه ۲ قبضه اسلحه کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.