گردشگری و توریسم

استاندار ایلام از کارگر نمونه کشوری قدردانی کرد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه ضمن تبریک این موفقیت به جامعه کارگری استان سال ۹۸ را سال موفق اشتغال استان عنوان کرد و گفت: سال گذشته از نظر اشتغال و در سرمایه گذاری بسیار موفق عمل کردیم و باید تلاش کنیم امسال نه تنها وضع سال گذشته تثبیت شود بلکه حرکت روبه جلو نیز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه احتمال تعدیل نیرو در برخی از صنایع بزرگ استان وجود دارد، افزود: بطور مثال در شرکت پتروشیمی با افتتاح پروژه ها ممکن است تعدیل نیرو صورت گیرد که باید در بخش های دیگر نسبت به جبران آنها اقدام کنیم.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه قول اجرای دو پروژه مهم pp و بنزین پیرولیز در استان داده شده است، گفت: اقدامات لازم برای عملیات اجرایی پتروشیمی مهران و دره شهر انجام گرفته و کار ۲ نیروگاه مهران و دهلران نیز در دست اقدام است.

استاندار ایلام اظهار داشت: پروژه هایی که قرار بود فعالیت آنها در سال ۹۹ صورت گیرد باید شروع بکار کنند تا نرخ بیکاری را به همین نحو به سمت نزولی حرکت دهیم.

سلیمانی دشتکی گفت: از آقای محمد جعفری کارگر نمونه کشوری در بخش صنعت کشور و کارگر مبتکر و متعهدی که در سطح ملی برای استان افتخار آفرینی کردند قدردانی و تشکر می کنم.