گردشگری و توریسم

کشف ۳۶ کیلوگرم تریاک در فامنین

سرهنگ علی حسن حیدری روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و شهرستان فامنین بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، اعضای این باند قصد دارند یک محموله تریاک را از استان های مرکزی به  همدان منتقل کنند.

وی افزود: با هوشمندی ماموران در یک اقدام ضربتی خودروی سواری متهمان در ورودی شهرستان فامنین متوقف و در بازرسی از آن، ۳۶ کیلو گرم تریاک کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فامنین در ادامه اظهار داشت: در پی وقوع سه فقره سرقت در روستاهای شهرستان فامنین، ماموران انتظامی با حساسیت و دقت بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حیدری گفت: با تلاش های ماموران و بکارگیری شگردهای پلیسی، ۲ نفر از سارقان سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

 وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی، به سه فقره سرقت از جمله سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند و اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد و سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حیدری از شهروندان خواست با رعایت هشدارهای پلیسی در نگهداری از اموال و وسایل خود دقت کنند و هر گونه موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

کشف خودروی سرقتی در کمتر از سه دقیقه

فرمانده انتظامی ملایر گفت: به دنبال اعلام سرقت یک دستگاه خودروی سواری بی درنگ طرح مهار به تمامی یگان ها اعلام شد که با توجه به حضور میدانی و هوشمند تیم خودرویی رئیس پلیس راهور شهرستان، خودروی مسروقه در زمان حدود سه دقیقه کشف و اقدامات قانونی برای تحویل آن به فرد مالباخته در حال پیگیری است.

سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: سارق خودرو با مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری شد و تلاش برای دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار دارد.

وی اضافه کرد: رانندگان نسبت به رعایت ملاحظات پیشگیرانه از سرقت و جلوگیری از بروز فرصت های ارتکاب جرم و تقویت سیستم های بازدارنده و ضد سرقت اهتمام ویژه داشته باشند.

دستگیری سارق داخل خودرو در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ احمد ساکی افزود: با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، یک سارق سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات  غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به ۶ فقره سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان نهاوند اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 

دستگیری ۲۰ متهم در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد یادآوری کرد: یگان های انتظامی این شهرستان در ۴۸ساعت گذشته ۲۰ متهم را دستگیر و مقادیری انواع موادمخدر کشف کردند همچنین ۹ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ افشین یاری یادآوری کرد: همچنین روز گذشته ماموران گشت کلانتری۱۲ این شهرستان حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک که به صورت بلاصاحب رها شده  مشکوک شدند.

وی افزود: با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد این وسیله نقلیه سرقتی  است که با انتقال موتورسیکلت به پارکینگ، تلاش برای دستگیری سارق آغاز شد.