گردشگری و توریسم

الحشدالشعبی: به راهبرد دفاع ملی ادامه می‌دهیم

به گزارش تارنمای الحشد الشعبی، الفیاض که در یک نشست خبری صحبت می‌کرد، گفت: این سازمان به حمایت از راهبرد دفاع مردمی که با آن پیروزی بر تروریسم را رقم زد، ادامه خواهد داد.

وی تأکید کرد: نیروهای الحشدالشعبی عراق همواره به اصول خود در دفاع از کشور و شهروندان پایبند خواهند بود.

رییس الحشد الشعبی ادامه داد: در همین ارتباط همه نوع حمایت و پشتیبانی برای مقابله با کرونا را تقدیم خواهیم کرد.

الفیاض اضافه کرد: الحشد الشعبی پایبند به چند اصل است که برجسته‌ترین آن، همان اجابت کردن از فراخوان مرجعیت عالی دینی و دفاع از کشور و شهروندان است.

وی همچنین از خانواده‌ها و نیروهای الحشد الشعبی که در ساخت دومین بیمارستان صحرایی در استان المثنی برای بیماران کرونایی شرکت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

نیروهای الحشدالشعبی از صبح دوشنبه این هفته عملیات جدیدی برای تعقیب و سرکوب عناصر گروه تروریستی «داعش» در استان دیاله در شرق عراق، آغاز کردند.

در هفته‌های گذشته، حملات گروه تروریستی داعش به ویژه در منطقه ناهموار بین استان‌های کرکوک، صلاح الدین و دیاله، معروف به «مثلث مرگ» افزایش یافته ‌است.

افزایش این حملات سبب شده نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق با پشتیبانی هواپیماهای جنگی، عملیاتی را برای هدف قرار دادن مخفیگاه‌های داعش در استان‌های شرقی و شمالی کشور انجام دهند.

فعالیت هسته‌های پنهان گروه تروریستی داعش در عراق در ماه‌های گذشته به سبب مشکلات سیاسی ناشی از تشکیل دولت جدید و همچنین بحران کرونا در این کشور، شدت یافته‌ است.