گردشگری و توریسم

منتخب حوزه مهریز اعتبار نامه نمایندگی مجلس را دریافت کرد

فرماندار مهریز در این مراسم گفت:  هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی برای حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی (۲  اسفند ماه ۹۸) در این حوزه که در کمال سلامت، آرامش، امنیت و با رعایت کامل قانون برگزار شد، داشتند.

رضا زارع‌زاده مهریزی با قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات افزود: در این حوزه انتخابیه، مردم بسیار پرشور ، سالم و در کمال امنیت در چارچوب قانون بدون هیچ مشکلی مشارکت کردند.

فرماندار مهریز یادآور شد: در حوزه انتخابیه مهریز ۸۵ هزار و ۹۲۶ رای ماخوذه وارد صندوق‌های رای شد که آقای صباغیان بافقی با کسب ۲۶ هزار و ۸۶۵ رای به عنوان منتخب مردم پنج شهرستان در مجلس برای دوره یازدهم نیز انتخاب شد.

همچنین منتخب این حوزه انتخابیه با قدردانی از حضور پرشور مردم گفت: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و عمران مناطق و شناسایی نیازهای هر شهرستان  با تشکیل کارگروه توسعه هر شهرستان استفاده می شود.

نماینده دوره دهم حوزه انتخابیه مهریز  از پیگیری مطالبات مردم منطقه در خصوص جابه جایی پاسگاه شهید مدنی مهریز و ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی و مشکلات حوزه بهداشت و راه خبر داد.

حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان های بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز است و با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت  یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. 

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چها نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.