گردشگری و توریسم

۲۲ میلیون ماسک و دستکش در تهران کشف شد

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار حمید هداوند با اشاره به اینکه پلیس در حوزه مقابله با ویروس کرونا فعالیت و اقدامات بسیاری را داشته که در این میان می توان به برخورد و مقابله با محتکران اشاره کرد، بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون ماسک و بیش از ۲۱ میلیون دستکش که توسط برخی افراد فرصت طلب احتکار شده بود، کشف شده است.

وی با اشاره به کشف ۱۰ هزار طاقه پارچه ساختن ماسک، عنوان داشت: از ابتدای سال حدود ۱۲۲ هزار لیتر الکل و مواد ضد عفونی کننده و ۱۰ هزار و ۹۲۷ عدد ژل و اسپری ضد عفونی کننده کشف شده است.

به گزارش ایرنا، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز اعلام کرد: تاکنون ۶۴ هزار و ۵۸۶نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۹۹۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس گزارش بیش از ۹۰ آزمایشگاه در دانشگاههای علوم پزشکی کشور تعداد ۱۹۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور به طور قطعی شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۴ هزار و ۵۸۶ نفر رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تعداد کل جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۹۹۳ نفر رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۹ هزار و ۸۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: ۳۹۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون ۲۲۰ هزار و ۹۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.