گردشگری و توریسم

هنیه: آماده گفت وگو با محمود عباس هستم

روسیه آمادگی خود را برای میزبانی از نشست گروه های مختلف فلسطینی اعلام کرده، مسکو همچنین تاکید کرده که از گزینه فلسطینی ها برای بازیابی وحدت ملی شان دفاع می کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، هنیه در نشست مطبوعاتی در روسیه افزود: هر روزی که بدون توافق فلسطینی- فلسطینی سپری شود به معنای زیاد شدن شهرک سازی و یهودی سازی قدس است.

وی با بیان اینکه جامعه اسرائیلی به راست افراطی تمایل دارد، تاکید کرد: ما روی نتایج انتخابات رژیم(اسرائیل) حساب باز نکرده ایم.

هنیه درباره انتخابات رژیم صهیونیستی نیز گفت: رقابتی که در انتخابات رژیم(اسرائیل) جریان داشت رقابت میان ایدئولوژی دینی با ایدئولوژی نظامی بود.

این در حالی است که پیشتر نیز گروه های فلسطینی با صدور بیانیه های جداگانه ای در همین رابطه با تاکید بر ادامه مبارزه اعلام کردند: ما هیچگاه به انتخابات رژیم(اسراییل) تکیه نکرده و نخواهیم کرد.

گروه های فلسطینی در واکنش به انتخابات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نتایج به دست آمده از انتخابات از وجود یک جامعه صهیونیستی نژادپرست حکایت می کند ولی ماهیت نبرد با اشغالگران را تغییر نخواهد داد.

دور سوم انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (۱۲ اسفندماه/۲ مارس) در حالی برگزار شد که در دور گذشته انتخابات در ماه‌های فروردین و شهریور به علت ناتوانی بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس در کسب اکثریت آرا، در تشکیل کابینه با شکست مواجه شدند.