اخبار گردشگری

ارزانترین بلیط هواپیما را از کدام سایت بخرم

برای جلوگیری از پرداخت قیمت بلیط‌های دور، پروازهای جداگانه یک طرفه را خریداری کنید.

همه ما هنگام تلاش برای یافتن پرواز به هر مقصد خاص، جستجوی خسته کننده و تکراری را تجربه کرده‌ایم. با وجود موتورهای جستجو بی‌پایان و انواع سایت‌ها و نوسان مداوم قیمت‌ها، رویکرد رزرو پرواز و خرید ارزانترین بلیط هواپیما بسیار زیاد شده است. در اینجا نکات کلیدی وجود دارد که با بیان کردن آن تلاش کرده‌ایم باعث صرفه جویی در وقت، منابع و از همه مهمتر پول در هنگام رزرو پرواز شما شویم.

همانطور که می‌دانید سایت‌های زیادی هستند که به شما بلیط هواپیما ارائه می‌دهند و از مهمترین مزایای این سایت‌ها نیز امکان مقایسه قیمت‌ها است. اما در میان این تعداد سایتی که بلیط ارائه می‌دهند باید دید کدامیک از همه به صرفه‌تر و مناسب‌تر است تا بتوان در تمامی پروازها از آن به عنوان یک مرجع استفاده کرد و بلیط هواپیما را تهیه کرد.

برای پیدا کردن ارزانترین بلیط هواپیما، قیمت بلیط هواپیمایی مختلف را با وب سایت‌های ارائه دهنده بلیط مقایسه کنید. در صورت تمایل به خرید و مقایسه چندین خطوط هوایی در برابر دیگر سایت‌ها، سایت‌های اصلی مانند علی بابا ابزاری عالی هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. برای شروع می توانید به صفحه ی بلیط ارزان هواپیما در علی بابا مراجعه کنید. فرودگاه‌ها و روزهای مسافرت خود را در هنگام عزیمت و ورود تایپ کنید و در ترکیب‌های مختلف پرواز حرکت کنید تا ارزانترین قیمت را پیدا کنید. بسیاری از سایت‌های تجمعی نیز دارای تقویم کم کرایه هستند، بنابراین می‌توانید ببینید ارزانترین روزها برای سفر در یک دوره 30 روزه کدام است.

اگر نمی‌توانید کمی کار بیشتری انجام دهید، بعد از مقایسه کردن قیمت با دیگران در یک سایت، به ارزانترین وب سایت هواپیمایی مراجعه کنید. در صورت خریداری بلیت مستقیم از سایت، برخی از شرکت‌های هواپیمایی پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهند. سایت‌های محبوب ارائه بلیط پرواز مانند علی بابا است.

در صورت عدم توجه به پروازهای بدون امکانات، با هواپیمایی ارزان پرواز کنید. خطوط هوایی ارزان می‌توانند بلیط ارزانتری به شما ارائه دهند زیرا آنها امکان دسترسی به پرواز مانند Wi-Fi، میان وعده‌ها و صندلی‌های تازه را ندارند. پرواز در این خطوط هوایی بعضی اوقات می‌تواند کمتر از نصف هزینه پرواز با ارائه دهنده مجلل‌تری را در بر داشته باشد.

از کجا می توانم بلیط ارزان تری بخرم؟

برای اطلاع از هشدارهای ایمیل ثبت نام کنید تا در مورد معاملات کم کرایه مطلع شوید. تقریباً تمام سایت‌های اصلی رزرو سفر به شما امکان می‌دهند تا هشدارهای مسافرتی را ثبت کنید. به سادگی فرودگاه خانه و فرودگاه مقصد و تاریخ سفر خود را وارد کنید و سایت به شما اعلان ایمیل می‌دهد. اگر در داخل کشور پرواز می‌کنید، حداقل 3-4 ماه قبل از تخفیف سفر ثبت نام کنید. این کار به شما زمان زیادی می‌دهد تا توجه داشته باشید که روند قیمت بلیط و خرید در زمان ارزانترین پرواز است.

اگر مقصد سفر خاصی را در نظر ندارید، برای هشدارهای ایمیل درباره ارزانترین بلیط های یک فرودگاه عزیمت خاص (و هر فرودگاه نزدیک) ثبت نام کنید.

اگر مقصد خاصی را در ذهن دارید، از طریق سایت‌ها با هشدار کم‌هزینه ثبت نام کنید. سایت‌هایی مانند علی بابا همچنین بهترین پروازها را برای پرواز به یک شهر خاص ترتیب می‌دهد، بنابراین می‌توانید یک برنامه سفر مقرون به صرفه را تهیه کنید.

برای جلوگیری از پرداخت قیمت بلیط‌های دور، پروازهای جداگانه یک طرفه را خریداری کنید. این ترفندی است که توسط بسیاری از سایت‌های هواپیمایی پیشرفته استفاده می‌شود. بعضی اوقات پرداخت یک جفت بلیط یک طرفه حتی ارزانتر از خرید بلیط رفت و برگشت یک طرفه می‌شود. بنابراین به جای جستجوی بلیط‌های مسافرتی، یک جفت بلیط یک طرفه را جستجو کنید و آنها را جداگانه خریداری کنید. شما حتی می‌توانید بسته به اینکه خطوط هوایی ارزانترین پروازهای یک طرفه را برای شما ارائه دهند، برای هر پرواز در هواپیمایی مختلف بلیطتان را رزرو کنید.

به عنوان مثال، ممکن است برای خرید بلیط رفت و برگشت از تهران به مشهد باید 800 هزارتومان هزینه کنید، اما اگر بلیط یک طرفه جداگانه از تهران به مشهد خریداری کنید و به بازگشت را هم جداگانه خریداری کنید، ممکن است ارزانترین بلیط هواپیما را به دست بیاورید.

از بن تخفیف استفاده کنید که جوایز سفر را برای کسب امتیاز به پرواز در اختیار شما قرار می‌دهد. کد تخفیف با پاداش سفر به طور معمول مقدار معینی از خرید را برای هر سفر به شما پرداخت می‌کند. اگر در بیشتر خریدهای بلیط خود از یک سایت استفاده کنید، می‌تواند راهی عالی برای ساخت سریع کد تخفیف باشد. پس از آنکه امتیاز کافی برای تهیه بلیط سفر خود را تهیه کردید، می‌توانید سفر را با تخفیف زیاد انجام دهید.

کدهای تخفیف را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید سایت مناسب را پیدا کنید. به عنوان مثال، ممکن است همه سایت‌ها به شما کد تخفیف زیادی ندهند. این اطلاعات را با جستجو و پرس و جو یا تجربه شخصی خود می‌توانید به دست آورید.

همچنین می‌توانید کد تخفیف را از طریق بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی اصلی دریافت کنید. این کدها به طور معمول هنگام فعال کردن آنها، تخفیفات خوبی را برای شما فراهم می‌کنند و هنگام خرید امتیازهایتان را برای شما جمع می‌کند.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
alibaba » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.