گردشگری و توریسم

فرماندار خمین: زنان طلایه‌داران حضور در انتخابات هستند

« احمد طهرانی » روز شنبه در آیین گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن در مصلای امام (ره) خمین افزود: حضور زنان در انتخابات بلوغ سیاسی این قشر مهم از جامعه را نشان می دهد.
وی  زنان را  در تحولات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: زنان با حضور خود در انتخابات زمینه و بستر حضور پرشور اعضای خانواده و انتخاب فرد اصلح را  فراهم  می‌کنند.
فرماندار خمین ادامه داد: تعبیر حضرت امام (ره) از زن انسانی دارای وظایف مشخص است  که می تواند در صحنه های متفاوت و سرنوشت ساز کشور حضور یابد.
طهرانی گفت: بر اساس آمار، نصف جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند و فعالیت هوشیارانه این قشر از جامعه در انتخابات منجر به دفاع مشروع از حقوق سیاسی و اجتماعی آنها می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم این شهرستان در انتخابات دوم اسفند برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثبت می‌کند.
طهرانی با اشاره به گرامیداشت روز زن گفت: زنان پرورش دهنده نسل آینده ساز کشور هستند و سلامت جسم و روان آنها در ایفای نقش مادری و همسری مهم است.
وی تصریح کرد: بانوان حضرت فاطمه (س) را در حوزه‌های خانواده و اجتماع الگو قرار دهند چراکه رفتار براساس الگوهای اسلامی کانون مهم خانواده را در مقابل هجمه های فرهنگی حفظ می‌کند.
سالروز میلاد حضرت زهرا (س) به عنوان روز زن و مادر نامگذاری شده است.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.