گردشگری و توریسم

آثار هنرمند فرانسوی از صحنه های پیروزی انقلاب اسلامی، درکیش به نمایش گذاشته شد  

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که سه شنبه شب گشایش یافت،  صحنه هایی از شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در قالب 27 قطعه عکس در معرض دید قرار گرفته است.

نمایشگاه آثار “میشل ستبون” به همت سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس  برپاشده و تا ۳۰ بهمن برقرار خواهدبود. در این نمایشگاه قرار است از مجموعه ای از تالیفات این هنرمند فرانسوی نیز به نمایش گذاشته شود.

 در اولین روز گشایش این رویداد فرهنگی و هنری، معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد، رئیس شورای شهر کیش و جمعی از مسئولان و هنرمندان کیش از آثار به نمایش گذاشته شده دیدن کردند. 

میشل ستبون فعالیت حرفه ای خود را با معماری آغاز کرد و در سال ۱۹۷۸ به عکاسی روی آورد. وی در کسوت عکاس خبری و جنگ، حوادث کشورهای ایران،  السالوادور، افغانستان،پاکستان و دیگر نقاط جهان را از زاویه دوربین عکاسی به تصویر کشید.

 تا کنون مجموعه ای از آثار این هنرمند فرانسوی در نشریاتی نظیر نیویورک تایمز، ژئو لایف،پاریماچ و غیره منتشر شده و یازده جلد کتاب از او به چاپ رسیده است. میشل ستبون در کنار عکاسی خبری به عکاسی هنری و چاپ کتاب نیز مشغول بوده و عکس هایش در سراسر جهان به نمایش در آمده است.