گردشگری و توریسم

فهرست‌های انتخاباتی نباید بر اساس فامیل‌بازی نوشته شود

دلاور صیامی، شامگاه شنبه در یک نشست خبری با اشاره به تاثیرات شهادت سردار سلیمانی بر کشور و منطقه، گفت: شهادت سردار سلیمانی، وحدت بزرگی در کشور و جهان اسلام ایجاد کرد و نشان داد که مردم کسانی را که برایشان زحمت کشیده باشند، دوست دارند.

وی در خصوص، سقوط هواپیمای اوکراینی ازسوی پدافند هوایی جمهوری اسلامی نیز ضمن ابراز تاسف از این موضوع، خواستار دلجویی از خانواده‌های قربانیان شد.

دبیرکل ائتلاف جوانان انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات پرشور و تقویت حضور جوانان متعهد، متخصص، جهادی و انقلابی در عرصه انتخابات مجلس را از اهداف این ائتلاف عنوان کرد و افزود: مجلس محل شایسته سالاری است و جای فامیل‌بازی نیست که افراد بخواهند آنرا برای خود و اقوامشان موروثی کنند و مانع حضور جوانان در این عرصه شوند.

صیامی در خصوص اختلافات درون‌گروهی جریان اصولگرایی نیز تصریح کرد: بر وحدت اصولگرایان تاکید داریم اما معتقدیم که افراد شایسته‌ای باید در لیست و مورد حمایت قرار گیرند که دغدغه مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی را دارند و پیرو رهبری هستند.

وی تاکید کرد که اگر افرادی که در لیست‌های اصولگرایان قرار می‌گیرند، اصلح نباشند با آن مخالفت خواهیم کرد تا فرد اصلح جایگزین شود.

دبیرکل ائتلاف جوانان انقلاب اسلامی افزود: مردم در این دوره، صرفا به لیست‌ها رای نخواهند داد اما نسبت به وضعیت فهرست‌ها حساس هستیم.

صیامی تاکید کرد که دنبال شناسایی نیروهای خوب، جهادی و عملگرا در سراسر کشور هستیم.

وی، نقش ائتلاف جوانان انقلاب اسلامی را نقش مشاوره‌ای برای اصولگرایان دانست و گفت: هر نیروی ارزشی و جهادی را فارغ از اینکه در کدام خط مشی سیاسی باشد، حمایت می کنیم.

دبیرکل ائتلاف جوانان انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد که  جوانان جهادی انقلاب اسلامی در مجلس هم بتوانند مثل دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم موثر باشند.

صیامی با اشاره به تشکیل ۱۵ کمیته تخصصی در حوزه های مختلف برای آماده شدن جهت انتخابات مجلس، شوراها و ریاست جمهوری افزود: روحیه جهادی را باید جایگزین روحیه فامیل‌بازی در تشکل‌های سیاسی کنیم تا کشور اصلاح شود.