گردشگری و توریسم

استیلی: مشکل صیادمنش حل شد

حمید استیلی ادامه داد: باید برای حل این مشکل از مسئولان فدراسیون فوتبال و مهدی تاج رییس فدر اسیون قدردانی کنیم ضمن اینکه تاج چند روز در قطر تیم را همراهی کرد تا شرایط برای اردو و تمرینات تیم کاملا مهیا شود.

وی در خصوص بازی درون تیمی بازیکنان امید گفت:  از این مسابقه به بهترین شکل استفاده کردیم و حتی باور دارم که انجام این دیدار درون تیمی به مراتب مفیدتر از بازی برابر یک تیم قطری است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای ایجاد فضای یک مسابقه جدی حتی از فدراسیون قطر درخواست کردیم که یک تیم داوری برای همین  دیدار درون تیمی در اختیار ما بگذارد و البته بازیکنان هم انگیزه و تلاش بسیار خوبی در این مسابقه داشتند تا بهترین عملکرد خود را ارایه کنند.

سرمربی تیم ملی المپیک اضافه کرد:روی چند پست بررسی دقیق تری داریم تا بتوانیم بهترین نفرات را انتخاب کنیم و این بازی کمک خوبی برای تصمیم گیری ما محسوب می شود.

وی گفت: از هر دو تیم برای بازی درون اردویی خواستیم که شیوه های متفاوت هجومی و دفاعی را در برابر هم بازی کنند که این اتفاق هم به خوبی در طول مسابقه افتاد.

استیلی ادامه داد: این بازی از دیدار تیم با یک باشگاه قطری مفیدتر است زیرا توانستیم از تمامی بازیکنان به جز چند بازیکن اسیب دیده در ترکیب ۲ تیم استفاده کنیم و عملکرد آنان را به خوبی بررسی کنیم.

استیلی اظهار امیدواری کرد که بازی مقابل قطر هم نتایج خوبی برای تیم امید داشته باشد، افزود: این آخرین مسابقه تدارکاتی تیم است که برای کادر فنی اهمیت زیادی دارد به خواسته هایمان برسیم.