گردشگری و توریسم

چند خبر از ورزش خوزستان

احسان حاجی نجف روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با حضور ۶ تیم در ۲ گروه سه تیمی برگزار شد و تیم سینا صنعت در گروه دوم با تیم های گهرزمین سیرجان و ارمنستان همگروه بود که با کسب ۲ برد به دیدار پایانی  صعود کرد و باید مقابل تیم بازار بزرگ ایران صف آرایی کند.

وی افزود: تیم سینا صنعت ایذه پارسال نیز عنوان نایب قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد.مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور در اهواز آغاز شد

وی گفت: مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان ، جوانان ، امید و بزرگسالان ناشنوایان قهرمانی کشور از ۲۸ آذر در خانه کشتی شماره یک اهواز آغاز شد و به مدت ۲ روز ادامه دارد.

وی افزود: در این رقابت ها تیم هایی از سراسر کشور حضور داشته و به رقابت می پردازند که در پایان نفرات برتر به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند.

اهواز میزبان رقابت‌های هندبال لیگ دسته یک بانوان کشور شد

وی افزود: رقابت های هندبال لیگ دسته یک بانوان کشور با حضور هشت تیم در اهواز برگزار می شود که در نهایت ۲ تیم اول و دوم جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب می‌کنند.

حاجی نجف گفت: تیم بهمن بهبهان تنها نماینده خوزستان در این رقابت ها است که در رقابت های مرحله مقدماتی گروه جنوب کشور عنوان سوم مسابقات را کسب کرد و جواز حضور در دور پایانی را به دست آورد.

برگزاری مسابقات کورس سوارکاری کشور در اهواز

وی ادامه داد: مسابقات کورس سوارکاری کشور روز پنجم دی به مدت هشت هفته با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در کورس سوارکاری اهواز برگزار می شود که در پایان به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می شود.