اخبار گردشگری

رازهای سفر گروهی با دوستان

کارهاییکه باید در سفر با دوستان انجام بدهید


انجام دهید …
برنامه خود را با دوستان همسفر خود به اشتراک بگذارید
ممکن است برخی از افراد در پیدا کردن هتل مناسب تر از دیگران باشند، اما تمامی افراد باید مطلع باشند تا رنجشی قبل از سفر رفتن پیش نیاید. به هر یک از افراد گروه مسئولیتی بدهید تا کارها بهتر پیش برود.

دیدن دوستان، در مورد سفر با دوستان به توافق برسید
ممکن است دوست شما در رابطه با اینکه دوستش می تواند همسفر خوبی باشد مطمئن باشد اما شاید شما از انجام کارهایی که او دوست دارد انجام دهد لذت نبرید. پس این توافقات قبل از سفر ضروری است.

کوچک نگه داشتن گروه
درست است که هر چه گروه بزرگتر باشد، سرگرم کننده تر و مفرح تر خواهد بود اما برنامه ریزی کردن برای آن سخت خواهد بود، زیرا سازماندهی سخت تر می شود و ممکن است به مشکل بر بخورید.

به اشتراک گذاشتن کارهای سنگین
مطمئنا برخی از افراد هستند که پخت و پز برایشان راحتر است و برخی دیگر شست و شو را ترجیح می دهند، اما دقت داشته باشید که کارها به طور مساوی واگذار شود.

یاد آوری وظایف عمومی
مواردی که به بهداشت مربوط است رعایت کنید حتی تمیز کردن مکانی که قرار است در آن اقامت داشته باشید. این کار یک وظیفه برای تمام هم گروهیان است.

روشن شدن حد و مرزهای دیگران
در برنامه های تان گنجاندن قوانین برای کودکان و نوجوانان را فراموش نکنید. مجموعه ای از مرزهای مشترک را قبل از سفر مشخص کنید تا در طول سفر به مشکل بر نخورید، مانند نظم و انضباط که باید به همه گوش زد شود.

توجه به نیازهای فردی
سعی کنید در تمامی لحظه ها آرامش خود را حفظ کنید. زمان هایی را هم به تنهایی خود اختصاص دهید. درست است که سفر گروهی است و باید از کنار هم بودن لذت برد اما همه ی افراد به تنهایی احتیاج دارند. این مسئله باعث می شود خود را بازیابی کنید تا در برخورد با دوستانتان خوب باشید.


این کارها را انجام ندهید


انجام ندهید …

بی نظمی در مدیریت هزینه ها
قبل از سفر برای انجام هزینه برنامه ریزی کنید. پرداخت همه ی هزینه ها باید به صورت مساوی بین افراد باشد. بهتر است تمام پول در دست یک نفر باشد تا هر لحظه برای هزینه دچار نگرانی و مشکل نشوید.

بی تدبیری در برنامه سفر
سازش بیش از حد در مورد برنامه ریزی، پول و کارها زیاد هم خوب نیست زیرا این تعطیلات شما هم هست، قطعا می خواهید از آن لذت ببرید اما با سرکوب خواسته هایتان این مسئله ممکن نخواهد شد. همه باید به نظرات یکدیگر احترام بگذارند.


مترجم: سحر مردانه  |  منبع: essentialtravel.co.uk