گردشگری و توریسم

کالدرون: شانس مان را برای چهارمین قهرمانی پیاپی امتحان می کنیم

گابریل کالدرون بعداز ظهر امروز (شنبه) و در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که در خدمت تیم پرسپولیس هستم و خوشبختانه روحیه ای شاد و پر انرژی در تیم وجود دارد.

سرمربی آرژانتینی سرخ پوشان درباره امکانات پرسپولیس افزود: امکانات خیلی خوب است و راضی هستم.

وی در پاسخ بخ این سوال که فقط دو قهرمانی در کارنامه کاری خود دارد، نیز تصریح کرد: هر وقت با تیمی بزرگ کار کرده‌ام، موفق به کسب قهرمانی شدم و هرگاه با تیم‌های کوچک کار کرده‌ام، نتوانستم قهرمانی را بدست بیاورم اما با این حال تیم خوبی ساخته‌ام. امیدوارم در پرسپولیس هم شانس خودمان را برای کسب چهارمین قهرمانی پیاپی امتحان می کنیم اما کار سختی پیش رو داریم.

کالدرون درباره برنامه‌های خود برای پرسپولیس گفت: برداشتی که از تجربه ۴۵ ساله خود از فوتبال دارم را در پرسپولیس پیاده می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: فوتبال تهاجمی را دوست دارم اما معتقدم تیم‌ها باید کلین‌شیت داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فهرست بازیکنان مورد نظر خود را به پرسپولیس داده است یا خیر اظهار داشت: تاکنون هیچ فهرستی به باشگاه نداده‌ام. اگر قرار است بازیکنی اضافه شود، باید بازیکنی هم خارج شود اما نمی‌دانم چه کسی خواهد ماند.

کالدرون گفت: اگر قرار باشد بازیکن بزرگسال اضافه شود، قطعاً باید یک نفر از تیم خارج شود و در مورد بازیکنان زیر ۲۳ سال هم وضع به همین شکل است.