گردشگری و توریسم

کارگاه آموزشی نمایندگان شرکت ذخیره شاهد شرق کشور در یزد آغاز شد

در گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد نوشته شد، احمد ابراهیمی مدیرکل این نهاد با بیان تاریخچه‌ای از تاریخ استان، حضور علمایی چون آیت الله حائری یزدی مؤسس حوزه علمیه قم، سومین شهید محراب آیت الله محمد صدوقی و شهیدان سید رضا و سید محمد پاک نژاد را نشان دارالعلم بودن استان دانست.
وی رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا به ویژه همسران و فرزندان شاهد و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی آنان را اقدامی ارزشمند از سوی شرکت ذخیره شاهد عنوان کرد.
همچنیین مدیرعامل شرکت ذخیره شاهد گفت: حفظ و حراست از سرمایه همسران و فرزندان شهدا و آزادگان وظیفه ذاتی شرکت است که با تلاش نمایندگان و رابطان کشور در حال تحقق است.
محمدحسن قوسیان مقدم تصریح کرد: همه ما در قبال خانواده‌های معظم شهدا مسئول هستیم و هر کس در هر جایگاهی است باید تلاش کند، دین خود را به این عزیزان ادا کند.
وی خاطرنشان کرد: بحث سرمایه گذاری در بازار سهام و بورس اقدامی علمی است که فرد بدون آگاهی از زوایای مختلف این سرمایه گذاری، موفق نخواهد بود.
قوسیان مقدم یادآور شد: شرکت ذخیره شاهد به عنوان نماینده و وکیل همسران و فرزندان شاهد در تلاش است تا با ارائه آموزش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف بازار سرمایه به نمایندگان و رابطین خود بهترین وضعیت را برای سهامداران رقم زند.
استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏