گردشگری و توریسم

فوتسالیست ارومیه ای به تیم لیگ برتری مس سونگون ورزقان پیوست

حسین نیرویار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «آقاپور» طی هفته گذشته و در جریان رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۰ سال جوانان ۲۰۱۹ آسیا به میزبانی تبریز با به ثمر رساندن هشت گل، آقای گل آسیا شناخته شد.

وی بیان کرد: این فوتسالیست جوان و آینده دار ارومیه‌ای عضو سابق تیم اروم شاپرک ارومیه است و امسال به همراه تیم مس سونگون ورزقان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان – تایلند شرکت می‌کند.

دبیر هیأت فوتبال آذربایجان غربی با اشاره به اینکه «بلال اسماعیلی» دیگر ملی پوش ارومیه‌ای حاضر در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا بود، ادامه داد: این ۲ بازیکن ارومیه‌ای از اوایل سال گذشته در اردوهای تدارکاتی، رقابت‌های دوستانه و مسابقات المپیک جوانان و مقدماتی قهرمانی آسیا حضور داشتند و در لیست اصلی حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشور قرار گرفتند.

«نیرویار» با بیان اینکه آبان سال گذشته نیز بلال اسماعیلی و سالار آقاپور به مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا اعزام شده و پنج گل به ثمر رساندند، گفت: این ۲ بازیکن در المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین نیز با زدن ۶ گل برای تیم ملی کشورمان مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفتند.

۷۱۵۶/‏۳۰۷۲