اخبار گردشگری

بازار‌های معروف پایتخت را در تهرانگردی فراموش نکنید


بازار‌های قدیمی تهران

بازار‌های قدیمی تهران

بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران
بهترین و پر رونق‌ترین بازار تهران، بازار بزرگ می‌باشد که نوع معماری به کار رفته در آن، نشان از دوره‌ی حکومت صفویان دارد. این بازار قلب و مرکز اصلی تجارت به صورت عمده و جزئی در تهران به شمار می‌رود و کارگاه‌های تولیدی زیادی در گوشه و کنار آن مشغول به فعالیت می‌باشند و به همین خاطر رونق بسیار زیادی در آن به چشم میخورد. در بخش‌های مختلف این بازار می‌توانید لباس و پوشاک، طلا و جواهرات، لوازم خانگی، آجیل و خشکبار و لوازم آرایشی و بهداشتی و … را خریداری نمایید. از جمله بازار‌های معروف در این مجموعه می‌توان به بازار امیر، بازار عباس آباد، بازار زید، بازار مزینی، بازار کفاش ها، حضرتی، باقرپور، بازار مسجد جامع و بین الحرمین اشاره نمود که هر یک گزینه‌ای عالی برای خرید می‌باشند. با توجه به اینکه اغلب مغازه‌های این بازار خودشان تولید کننده می‌باشند، در نتیجه خرید ارزانی را در آن می‌توانید تجربه کنید.
پیشنهاد می‌کنیم بعد از خرید از این بازار، یه وعده غذای خوشمزه و با کیفیت را در رستوران مسلم نوش جان کنید و بعد از رفع خستگی، ادامه‌ی مسیر را با اننرژِ بیشتر طی کنید.


بازار تجریش

بازار شوش

بازار دوم نازی آباد

بازار‌های تهران؛ مراکز خرید لوکس

مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور

میلاد نور که یکی از مراکز خرید در شهرک غرب تهران می‌باشد، یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازار‌های تهران و از نوع مدرن محسوب میشود که با داشتن ۳۲۶ فروشگاه متنوع در لیست بهترین‌ها قرار گرفته است. تنوع بالای اجناسی که در این بازار عرضه میشود، در کنار شرایط ایده آل برای خوردن غذا و استراحت در فودکورت و رستوران این مجموعه از جمله ویژگی‌هایی هستند که می‌توان میلاد نور را برای خرید انتخاب کرد. اگر برند پوش هستید، می‌توانید به مغازه‌های فروش برند پوما، ورساچه، تامی، نایک، دولچه گابانا، بوفالو و ماکسیم و دیگر برند‌های نام آشنای دنیا بروید و به خواسته‌ی دلتان جواب بدهید.

مرکز خرید ونک

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید بام لند

مرکز خرید تیراژه


معروف‌ترین بازار‌های تهرانارزان‌ترین بازار‌های تهران