گردشگری و توریسم

فرمانده انتظامی اهواز:سارقان حرفه ای طلاجات در اهواز شناسایی و دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار داشت: به دنبال گزارش های ارسالی از سرقت طلاجات شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار یک تیم ویژه پلیس آگاهی کلانتری شماره ۱۴ اهواز قرار گرفت و یک باند سه نفره سرقت طلاجات و وسایل منزل با مشارکت شهروندان شناسایی شد و اعضای آن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز ادامه داد: در بازدید از محل استقرار سارقان مقادیر زیادی از اموال مال باختگان کشف شد، همچنین مالخرهایی که اقدام به خرید اموال سرقتی این باند سه نفره می کردند، شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ دالوند بیان کرد: این سارقان حرفه ای به ۲۲ فقره سرقت از منازل شهرستان اهواز اعتراف کردند.

وی همچنین به دستگیری سارقین منزل با ۱۰ فقره سرقت در اهواز اشاره کرد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کنتور و پمپ آب در برخی مناطق غرب شهرستان اهواز، موضوع و دستگیری این سارقین نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: ماموران کلانتری ۱۸ اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دقیق ۲ سارق را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این دو سارق تعدادی پمپ و کنتورآب و همچنین لوازم مربوط به منازل نیمه کاره کشف شد و متهمین در تحقیقات به بیش از ۱۰ فقره سرقت به این روش اعتراف کردند.

اعتراف چهار سارق به بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم خودرو در اهواز

سرهنگ دالوند گفت: همچنین ماموران پلیس، حین گشت زنی های نامحسوس و هدفمند چهار سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به بیش از ۳۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ضمن اشاره به تحویل هر چهار متهم به مراجع قضایی، از شهروندان درخواست کرد تا موارد مشکوک را از طریق فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

محموله دومیلیارد ریالی عینک قاچاق در بهبهان کشف شد

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پنج هزار و ۸۰۰ عدد عینک آفتابی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان بهبهان کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده عصر یکشنبه ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش زیدون شهرستان بهبهان با اقدامات تخصصی و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی پنج هزار و ۸۰۰ عدد عینک آفتابی فاقد مجوز گمرکی کشف شد و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۶۴ هزار عدد انواع داروی احتکار شده در امیدیه

فرمانده انتظامی خوزستان همچنین از کشف بیش از ۶۴ هزار عدد انواع داروی احتکار شده به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان امیدیه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار عباس زاده بیا این خبر افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با رصد اطلاعاتی، یک انبار احتکار دارو را شناسایی و موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات لازم با هماهنگی مرجع قضایی و نماینده اداره بهداشت به محل اعزام و طی بازدید از انبار مذکور ۶۴ هزار و ۲۶۵ عدد انواع قرص، شربت، آمپول، کرم و شیرخشک احتکار شده را کشف و انبار را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش داروهای احتکار شده را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.
۹۵۹۴/‏۶۰۰۲