گردشگری و توریسم

واژه بومی و غیربومی بودن را در گزینش مدیران باید کنار گذاشت

به گزارش ایرنا، عبدالکریم حسین زاده عصر روز یکشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی آذربایجان غربی که با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در اشنویه برگزار شد، اظهار کرد: تجربه نشان داده است که انتخاب مدیران شایسته زمینه ساز پیشرفت هر منطقه است.

وی با تقدیر از تلاش های استاندار آذربایجان غربی در توسعه این استان و مبارزه با امر فساد بیان کرد: از استاندار که با وجود آنکه غیربومی است ولی با تمام توان کار می کند باید حمایت کنیم و نهایت همکاری را با وی داشته باشم.

حسین زاده با بیان اینکه هر مدیری برای آبادانی، پیشرفت و توسعه استان حرکت کند باید دست وی را بوسید، افزود: مردم ما با وجود همه تحریم ها و مشکلات معیشتی که دارند با صلابت پای انقلاب و نظام ایستاده اند و از این رو ما مدیران وظیفه داریم جواب اعتماد آنان را بدهیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان بخشی از ارکان نظام هستند، اظهار داشت: مسئولان باید ضریب اعتماد به یکدیگر را افزایش دهند زیرا این امر موجب افزایش اعتماد مردم به نظام و کشور می شود.

حسین زاده افزود: شایسته سالاری یکی از اصول مهم در انتخاب افراد در چهارچوب قانون است؛ اصلی که با مسئولیت پذیری فرد شایسته باعث توسعه یک سرزمین می شود.
وی با بیان اینکه شاخص های بسیاری در انتخاب یک مدیر شایسته عنوان شده که نخستین شاخص آن تبعیت از قانون و قانون گرایی است، گفت: مدیران نباید با سخنان خود مردم را نسبت به کشور بدبین کنند.

جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی آذربایجان غربی با حضور استاندار صبح امروز در شهرستان نقده نیز برگزار شد؛ در این جلسه مسایل و مشکلات شهرستان مرزی اشنویه مورد بررسی قرار گرفت و اعتبارات لازم برای آنها تخصیص یافت.

شهرستان مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان غربی ۶۵ کیلومتری مرکز استان و در امتداد مرزهای کشور عراق و ترکیه واقع شده است.

۲۸۷۰/۶۱۸۵/‏۳۰۷۲