گردشگری و توریسم

زمان‌بندی رقابت های فوتسال کرمان اعلام شد

عرفان امیرخسروی عصر پنجشنبه در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌ها در رده سنی نونهالان (متولدین ۱۱ دی ماه سال ۸۴ به بعد) از روز دهم مرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد و یک روز پیش از برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی با حضور سرپرستان تیم‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: زمان در نظر گرفته شده برای تحویل مدارک از سوی تیم‌های شرکت کننده از روز ۳۰ تیر تا چهارم مردادماه سال جاری است.

رئیس کمیته اطلاعرسانی و روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان با بیان اینکه مسابقات رده سنی نوجوانان از ۲۴ مردادماه آغاز خواهد شد گفت: این مسابقات نیز ویژه متولدین ۱۱ دی ماه ۸۲ به بعد است که روزهای ۱۳ تا ۱۷ مرداد برای تحویل مدارک از سوی تیم‌هایی که قصد حضور در این رقابت‌ها را دارند، درنظر گرفته شده و همانند رقابت‌های نونهالان، زمان قرعه‌کشی هم یک روز قبل از آغاز مسابقات است.

وی با تاکید بر اینکه هیات فوتبال استان کرمان در مورد تمامی رده‌های سنی استان برنامه‌ریزی‌های لازم را برای مسابقه به بهترین نحو ممکن انجام داده است، تصریح کرد: همچنین روز ششم شهریور ماه برای آغاز رقابت‌های فوتسال در رده سنی جوانان درنظر گرفته شده است.

امیرخسروی ادامه داد: متولدین ۱۱ دی ماه سال ۸۰ به بعد می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند و بازه زمانی تعیین شده برای تحویل مدارک هم از ۲۷ تا سی مرداد ماه امسال درنظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین مسابقات رده سنی امید فوتسال استان کرمان از ۲۱ شهریور ماه امسال آغاز خواهد شد که این رده نیز ویژه متولدین ۱۱ دی ماه ۷۸ به بعد است و بازه زمانی درنظر گرفته شده برای تحویل مدارک نیز از دهم تا ۱۳ شهریور ماه است و جلسه قرعه‌کشی همچون سایر رقابت‌ها، یک روز پیش از آغاز مسابقات انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فوتسال استان کرمان به جایگاه مورد نظر ابتدای فعالیت ریاست هیات فوتبال استان رسیده است، عنوان کرد: علی قرایی توجه ویژه‌ای به فوتسال دارند و این نگاه یکسان به فوتسال و فوتبال باعث شده اشخاص حاضر در کمیته فوتسال این استان امسال قوی‌تر و با انگیره‌تر مسابقات را برگزار کنند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان اضافه کرد: تمامی نقاط قوت و ضعف رقابت‌های فصل پیش در نشست‌های هیات فوتبال این استان و حضور اهالی فوتسال بررسی و ارزیابی شده و در این راستا سعی بر رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بوده است.

وی عنوان کرد: برگزاری لیگ برتر و لیگ یک فوتسال نیز در دستور کار هیات فوتبال استان قرار دارد و این برنامه ریزی به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۷۴۲۰/‏‬ ۵۰۵۴