اماکن دیدنی ایران

تور اروپا | تفاوت‌ تورهای گروهی و انفرادی اروپا در اخذ ویزا و لیدر


چارتر

زمانی که کلمه تور را می‌شنویم، به یاد سفرهای گروهی و دسته جمعی می‌افتیم. اما کلمه تور به معنای رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و رزرو محل اقامت (هتل، سوئیت و یا مسافرخانه) به علاوه یک سری خدمات بیشتر می‌باشد. تور اروپا به این معناست که بلیط رفت و برگشت به کشور مقصد و محل اقامت برای شما رزرو شده است.

معمولا در تورهای اروپا یک سری خدمات بیشتر مانند خدمات اخذ ویزا، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و تور لیدر به شما ارائه می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم تفاوت‌های تور گروهی و انفرادی اروپا را برای شما بیان کنیم تا در تصمیم گیری به شما کمکی کرده باشیم!

تفاوت شرایط اخذ ویزا در تورهای گروهی و انفرادی اروپایی
به طور کلی شرایط اخذ ویزا در تورهای گروهی حدود ۲۰ درصد بیشتر از انفرادی می‌باشد. به طور مثال، شانس اخذ ویزا در تور مجارستان که به صورت گروهی برگزار می‌شود، بیشتر از تورهای انفرادی مجارستان می‌باشد. توجه داشته باشید که ویزای یک سری کشورها عموما به صورت گروهی اقدام می‌شود و شما به هیچ عنوان نمی‌توانید به صورت انفرادی اقدام کنید. منظور از نمی‌توانید این نیست که سفارتخانه به شما اجازه این کار را نمی‌دهد؛ منظور این است که اگر به صورت انفرادی اقدام کنید، درخواست ویزای شما ریجکت خواهد شد.

مبلغ ضمانت نامه بانکی در تورهای گروهی و انفرادی تفاوت دارد؟
خیر. ضمانت نامه‌های بانکی از سوی آژانس‌های مسافرتی و با هدف اعتماد به بازگشت متقاضیان دریافت می‌شود. تعیین مبلغ ضمانت نامه بانکی تورهای اروپایی کاملا به شرایط متقاضی بستگی دارد و ارتباطی به انفرادی و یا گروهی بودن تورها ندارد. ضمانت نامه بانکی تورهای اروپایی باید در وجه آژانس مسافرتی صادر شود و تاریخ پرداخت آن باید برای دو روز بعد از بازگشت از سفر باشد.

بزرگترین تفاوت تورهای انفرادی و گروهی در چیست؟
بزرگترین تفاوت تورهای انفرادی و گروهی حضور تور لیدر است. از مزیت‌های حضور تور لیدر می‌توان به راهنمایی در پرداخت هزینه‌ها، شناخت اماکن تفریحی و گردشگری، کمک به جابجایی در شهر و برگزاری گشت‌های شهری اشاره کرد. به طور مثال، شما در تور اسپانیا که به صورت گروهی برگزار می‌شود، چندین گشت شهری و گشت آپشنال دارید و برگزاری و هماهنگی تمامی موارد مربوط به گشت به عهده تور لیدر می‌باشد.

تفاوت خدمات تورهای گروهی و انفرادی اروپا در چیست؟
همانطور که گفته شد، بزرگترین تفاوت تورهای گروهی و انفرادی، عدم حضور تور لیدر می‌باشد. زمانی که شما تور لیدر نداشته باشید، به تبع آن خدماتی نظیر گشت‌های شهری و آپشنال، ترانسفر بدرقه و استقبال و غیره را نخواهید داشت. این خدمات فقط باید حضور تور لیدر به شما ارائه می‌شود و در دیگر خدمات تفاوتی وجود ندارد.
آژانس هواپیمایی نهال گشت با دارا بودن ۴۵ هزار نفر باشگاه مشتریان، اقدام به برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به طور سالیانه و در تمامی کشورهای حوزه شینگن می‌کند. شما نیز برای پیوستن به باشگاه مشتریان نهال گشت و استفاده از خدمات تور اروپا می‌توانید به سایت NahalGasht.com مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳ تماس بگیرید.