گردشگری و توریسم

نظارت بر خدمات ارائه شده به گردشگران در قزوین

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی این اداره کل، علیرضا خزائلی افزود: این کمیته با هدف رضایت گردشگران از سفر به استان قزوین و آمادگی کامل برای پذیرایی شایسته از مسافران و هموطنان و ارائه خدمات مطلوب به آنان تشکیل شده است.

وی اظهار داشت با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و استقبال بی نظیر گردشگران و ساماندهی مناسب محوطه های جاذبه گردشگری برای بازدید از منطقه زیبای الموت، ظرفیت روستاهای هدف گردشگری اوان و گازرخان صد درصد تکمیل شده است.

خزائلی با اشاره به وسعت منطقه الموت افزود: مکان‌های طبیعی و تاریخی دریاچه اوان و قلعه حسن صباح پس از مناسب سازی فضاها، پذیرای گردشگران داخلی و خارجی هستند و با توجه به استقبال مسافران از این مناطق، ظرفیت پذیرش آنها پر شده است، لذا از گردشگران عزیز می‌خواهیم برای عدم ایجاد ترافیک از مکان‌های دیگر منطقه دیدن نمایند.
وی گفت: استان قزوین دارای ظرفیت‌های غنی تاریخی و طبیعی است و گردشگران می توانند از بناهای تاریخی داخل شهر شامل کاخ موزه چهلستون، عالی قاپو، موزه قزوین، حمد الله مستوفی، حمام قجر، سعدالسلطنه، کلیسای کانتور، حسینیه امینی‌ها و منطقه نمونه گردشگری باراجین، سایر روستاهای هدف گردشگری الموت، آبگرم و آوج بازدید نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین خاطر نشان کرد: مردم استان و گردشگران عزیز در صورت مشاهده تخلف در این اماکن می‌توانند با تلفن رسیدگی به شکایات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به شماره ۳۳۶۸۵۰۲۴ و دفتر انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی استان به شماره ۳۳۶۵۵۹۸۸ تماس حاصل نماین تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

استان قزوین دارای جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریهی فروانی است که آن را به یک مقصد گردشگری تبدیل کرده است.

۶۰۱۲