گردشگری و توریسم

افزون بر 11 هزار سیستان و بلوچستانی از خدمات کاروان سلامت هلال احمر بهره بردند

رسول راشکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر به منظور اجرای اهداف انسان دوستانه این جمعیت و نیز حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها با رویکرد ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم منطقه مورد توجه است به طوریکه در این مدت ۵۱ کاروان سلامت در نقاط حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده استان برپا شد.

وی ادامه داد: غربالگری بیماری‌ها، ویزیت رایگان پزشکان عمومی و متخصص، انجام تست قند خون و فشارخون، توزیع وسایل بهداشتی، آموزش و مشاوره توسط امور داوطلبان این جمعیت در قالب کاروان سلامت انجام می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ارزش خدمات ارائه شده توسط این جمعیت در کاروان‌های سلامت را سه میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال عنوان کرد.

وی گفت: ۹۴ پزشک متخصص و عمومی و بیش از ۳۲۰ کادر پیراپزشکی در کاروان‌های سلامت سیستان و بلوچستان به ارائه خدمات به هموطنان پرداختند.

راشکی بیان کرد: این پزشکان داوطلب به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و توزیع رایگان دارو بین بیماران و افراد محروم و دریافت خدمات درمانی به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

۷۳۱۶**3213