گردشگری و توریسم

تیم شهریار ساری تنها 2 بازیکن دارای تخصصی فوتبال ساحلی دارد

به گزارش ایرنا، اسرافیل قربانی پنجشنبه شب پس از شکست ۷ بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: این تیم نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد بازیکنان خود را از دست داده که این امر باعث شده تا امسال شرایط دشواری تجربه کنیم.

وی بیان کرد: در برابر پارس جنوبی نیز خاک زیاد استادیوم و دمای ۴۰ تا ۵۰ درجه هوا مانع از عملکرد خوب بازیکنان تیم شهریار ساری شد.

قربانی ادامه داد: برای این بازی پیش بینی شکست کرده بودیم ولی نه اینکه با اختلاف هفت گل از حریف شکست بخوریم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری اظهار کرد: شکست تیم ما از فصل نقل و انتقالات رقم خوردکه نتوانستیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم.

وی گفت: در عین ناباوری پس از حضور ما در بوشهر سازمان لیگ محرومیت یکی از بازیکنان شهریار ساری را اطلاع رسانی کرد که این مهم باعث شد برابر حریف تنها سه تعویضی داشته باشیم که با شرایط نامساعد هوا این شاریط بسیار برای ما دشوار بود.

قریبانی افزود: با این وجود منکر شایستگی های تیم پارس جنوبی نیز نیستیم زیرا آنها در چند دوره ای که از لیگ گذشته همواره مدعی و از پیشینه ای قوی در فوتبال ساحلی برخوردار هستند.

قربانی ادامه داد: تیم شهریار ساری بدون شک در لیگ برتر ماندگار است و این مهم با تقویت تیم محقق می شود.

وی در ارتباط با وضعیت داوری های لیگ برتر فوتبال ساحلی نیز گفت: در این دیدار داور اشتباه تاثیرگذار نداشت ولی در مجموع بازی ها سطح داوری ها پایین است.

قربانی افزود: با وجود تاثیر بالای کیفیت داوری در مطلوب برگزار شدن مسابقات امسال بدون برگزار شدن کلاس پیش فصل، داوران گزینی انتخاب شدند که این رویه مطلوب لیگ برتر نیست.

پارس جنوبی با این برد ۱۸ امتیازی شد و به صدرنشینی خود در لیگ برتر ساحلی تداوم بخشید.
در هفته نهم بازی ها پارس جنوبی با تیم شهدا چلیچه چهارمحال بختیاری دیدار می کند و شهریار ساری نیز به مصاف ملوان بندرگز می رود.
7212/6045