گردشگری و توریسم

نهادها و تشکلهای مختلف خراسان رضوی مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

به گزارش ایرنا، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه خود نوشت: در شرایطی که دشمنان اسلام و بشریت با طراحی توطئه ای ننگین موسوم به “معامله قرن” با همراهی حکام مرتجع و دست نشاندگان نظام استکبار به دنبال تحکیم طرح یهودی‌سازی سرزمین‌های فلسطین هستند، مبارزه و مقاومت تنها راه نجات قدس شریف از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی و حکام خود فروخته منطقه است.

* تغییر در مرزهای فلسطین موجب کوتاه شدن روز شمار نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهد شد

سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی هم در بیانیه خود آورده است: فلسطین تاریخی از نهر تا بحر است و هرگونه تغییر در مرزهای سیاسی فلسطین یا دوپاره شدن آن و ادامه جنایت‌ها و نقض حقوق بشر، جز بر افروخته‌تر شدن خشم ملت‌های انقلابی و مسلمان کشورهای اسلامی و آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان و کوتاه شدن روز شمار نابودی و محو این رژیم به کمتر از ۲۵ سال نتیجه دیگری نخواهد داشت.

* قدس، محور وحدت مسلمانان

شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان هم در بیانیه خود با تاکید بر اینکه قدس، محور وحدت مسلمانان و قبله نخستین آنان است آورده است: در شرایطی که دولت منحوس آمریکا و همپیمانانش به دنبال طرح موسوم به “معامله قرن” بوده و تلاش دارند تا با ادعای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها به هدف شوم خود یعنی حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود برسند اعلام می‌داریم حوزه‌های علمیه در پاسخ به ندای مظلومان و آوارگان فلسطینی اهداف شوم استکبار جهانی را محکوم می کند.

*روز قدس روز برآمدن امواج خروشان

سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی هم در پیام خود اظهار داشت: روز قدس روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنان و مستکبران است.

*روز قدس روز بسیج اسلامی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی هم در پیام خود با بیان اینکه روز قدس در اصل بسیج عمومی اسلامی و تشکیل حزب مستضعفین در تمام دنیاست افزود: مسلمانان جهان با هدف حمایت از مردم فلسطین متحد و بسیج می‌شوند تا در مقابل هر گونه تجاوز، استعمار و استکبار، فریاد عدالتخواهی و آزادی خواهی سر دهند.

* نابودی و زوال سرنوشت محتوم صهیونیسم

محمد رضا کلائی شهردار مشهد هم در پیام خود آورد: امروز در پیمانی نامبارک، ظالمان جهان و با کمال تأسف برخی از کشورهای اسلامی دست در دست هم داده اند تا امپراتوری زر و زور و تزویر صهیونیسم را از سرنوشت محتومش که چیزی جز نابودی و زوال نیست رهایی بخشند اما نیل خروشان امت اسلام سیل وار بر کوکبه فرعونیان عصر خواهد تاخت تا مصداقی بر بشارت خداوندی “و نجعلهم الوارثین” گردد.

*پیروزهای جبهه مقاومت

جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی هم در بیانیه خود نوشت: پیروزی‌های خیره کننده جبهه مقاومت و وزیدن نسیم بیداری اسلامی در منطقه و شکست‌های پیاپی مثلث شوم صهیونیسم، استکبار و وهابیت، قدرت بی بدیل جبهه مقاومت را در وحدت ملت‌های مسلمان به پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران جلوه گر کرد.

این بیانیه می‌افزاید: جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، حمایت خود را از مقاومت اسلامی ملت مظلوم فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف اعلام نموده و با محکوم کردن طرح‌های استکباری همچون طرح معامله کثیف قرن، از تمامی اقشار ملت شریف ایران به خصوص اقشار متعهد و فرهیخته کشور برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی عظیم روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت می‌کند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد از ساعت ۹ صبح روز دهم خرداد ماه از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

۱۹۲۲/‏۷۵۰۷