گردشگری و توریسم

فرماندار آستارا جلب مشارکت های مردمی برای اقشار محروم را خواستار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد روز سه شنبه در جلسه شورای مشارکت های مردمی در اداره بهزیستی آستارا افزود: دعوت از خیران باید مورد توجه نهادهای حمایتی قرار گیرد و دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات اقشار محروم جامعه نیست.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف شورای مشارکت های مردمی، ترویج فرهنگ کمک رسانی به نیازمندان است و برای تحقق این امر نباید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد غافل شد.
وی ادامه داد: تلاش برای رفع بیکاری نیازمندان ضروری است و دولت با ارائه تسهیلات ارزان قیمت در قالب مشاغل خانگی و کسب و کار خرد حمایت می کند.
فرماندار آستارا یادآور شد: حمایت از اقشار ضعیف جامعه نباید به بخش مادی محدود شود و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی از خانواده های آسیب دیده ضروری است.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه  آستارا هم در این جلسه گفت: دستگیری از نیازمندان در دین اسلام سفارش شده و امیدواریم مردم این شهرستان جهت جلب رضایت خداوند در این کار نوعدوستانه مشارکت کنند.

بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و 700 خانوار این شهرستان از خدمات اجتماعی و توانبخشی بهزیستی بهره مند شده است

7105 / 7124 / 2007