گردشگری و توریسم

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه از ایرنا بازدید کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که مهدی خالوندی مدیر روابط عمومی، مدیرکل میراث فرهنگی را همراهی می کرد، راهکارهای افزایش سطح ارتباطات و تعاملات بین ایرنا و میراث فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
قادری در این دیدار با قدردانی از تلاش رسانه ها و خبرنگاران از نقش ایرنا در انعکاس اخبار و رویدادهای استان قدردانی کرد و گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی رسانه ای منصف و دقیق است.
او با اشاره به سوابق مدیریتی خود در ادارات مختلفی از جمله شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها، مدیرکلی بیمه سلامت و بهزیستی و میراث فرهنگی افزود: از سال های گذشته با نحوه فعالیت های ایرنا آشنایی دارم و این رسانه را معتدل می دانم.
وی به رابطه خوب خود و مجموعه هایی که در آن خدمت کرده با ایرنا اشاره کرد و گفت: ایرنا همواره در بُعد اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در صف اول بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه خبرنگاران ایرنا را زحمتکش و پیگیر دانست و گفت: خبرنگاران ایرنا در عین رعایت اعتدال و انصاف، اغماض نمی کنند.
او از تلاش های شبانه روزی همه خبرنگاران و رسانه ها در پوشش رویدادهای نوروز امسال در استان قدردانی کرد و اظهار داشت: با کمک رسانه ها توانستیم ظرفیت ها و پتانسیل های کرمانشاه را در زمینه گردشگری به داخل و خارج از کشور معرفی کنیم.
قادری در این بازدید به سوالات خبرنگاران ایرنا نیز پاسخ داد که در خبرهای آتی مشروح آن منتشر خواهد شد.
3033/8066

انتهای پیام /*


اجتماعي


مديركل ميراث فرهنگي


بازديد ايرنا


كرمانشاه