گردشگری و توریسم, گردشگری ورزشی

بزرگترین پروژه گردشگری شمالغرب کشور در سرعین اجرا می شود

به گزارش ایرنا از فرمانداری سرعین ، فتحعلی زاده مدیرعامل شرکت باغمیشه تبریز روز دوشنبه گفت: این پروژه گردشگری – تفریحی توان اشتغال ‌زایی هزار نفر را دارد و سهم عمده‌ ای در توسعه صنعت گردشگری منطقه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت شهر توریستی سرعین در حوزه گردشگری در منطقه هر گونه سرمایه گذاری در این شهر بازده سرمایه گذاری داشته و امیدواریم این پروژه در مدت چهار سال به پایان برسد.
او گفت: مساحت ساختمانی پروژه بیش از 80 هزار مترمربع می باشد و شامل سالن پردیس سینمایی، پارک ابی ، آبدرمانی و هتل پنج ستاره می باشد.
فتحعلی زاده افزود: بدلیل اینکه این پروژه در مرکز شهر سرعین است پارکینک بزرگی با گنجایش 700 خودرو نیز در نظر گرفته شده که امیدواریم با افتتاح این پروژه خدمات مناسبی به مردم و میهمانان این شهر بهشتی ارائه شود.
فرماندار سرعین نیز در بازدید از این پروژه گفت: حمایت از سرمایه گذاران در سرعین از شعار خارج شده و هر گونه کمکی که باعث توسعه صنعت گردشگری در شهرستان انجام دهد، فرمانداری نیز برای رشد و انجام پروژه های انجام خواهد داد.
حسن حسن پور با بیان اینکه اشتغال زایی هزار نفری این پروژه قابل تحسین است، افزود: با کمک به فرایند اجرای کار این پروژه نقش مهمی در کاهش بیکاری استان نیز انجام می شود و در این راستا شهرداری و شورای شهر نیز هر چه در توان دارند را مضایقه نخواهند کرد.
شهرستان سرعین با ده ها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس از مناطق گردشگر پذیر کشور در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
آلوارس به لحاظ داشتن ذخایر برف در طول دست کم 6 ماه از سال رتبه نخست کشور را دارد و این منطقه به همراه امکانات تفریحی و ورزشی که در آن ایجاد شده نقش بسزایی در توسعه ورزش های زمستانی، جذب گردشگران خارجی ، ایجاد اشتغال و پرکردن اوقات فراغت جوانان و تکمیل موقعیت ویژه گردشگری در شهر سرعین دارد.
6018/6016

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


سرعين


پروژه