گردشگری و توریسم

ارگان اسقف های ایتالیا برای سفرهای زیارتی به ایران تبلیغ کرد

به گزارش ایرنا روزنامه ‘اونیره’ ارگان اسقف های ایتالیا، برای خوانندگان خود، تبلیغاتی تصویری در خصوص سفرهای زیارتی و فرهنگی به برخی کشورها از جمله ایران منتشر کرده است.
در این تبلیغات که توسط تشکیلات واتیکانی موسوم به ‘اقدامات واتیکان برای زیارت’ در روزنامه اونیره منتشر شده، سه تاریخ مختلف جهت سفر به ایران و یک شماره تلفن و ایمیل برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سفر منتشر شده است .
در این تبلیغات تصویری، تاریخ های 27 ژوئن تا 5 ماه جولای (6 تا 14 تیرماه) ، 17 تا 25 سپتامبر (26 شهریور تا سوم مهرماه) و 26 اکتبر تا 3 نوامبر (4 تا 12 آبان ماه) به علاقمندان سفر به ایران پیشنهاد داده شده است.
در تارنمای این تشکیلات واتیکان با عنوان ‘کتاب مقدس ایران، ادیان قدیم و شاهکارهای هنر’ آمده است: سفر به ایران همانند شیرجه ای به درون تاریخ در این کشور جذاب است که در آن باقی مانده های باشکوه شهرهای باستانی، مساجد باشکوه، آرامگاه ها و موزه ها که به نام ایران شناخته شده اند را می توان دید. این سفر از تهران قلب این کشور به سوی شیراز ، گهواره باشکوه تمدن ایران، با عبور از پاسارگاد شهر ایران باستان، میراث جهانی بشریت و با توقف در پرسپولیس برای بازدید از کاخ بهار شاهکار تمدن بین النهرین که توسط داریوش اول در 518 قبل از میلاد ساخته شده است، می گذرد.
شبک**اروپام**461 **1708

انتهای پیام /*


فرهنگي


سفر زيارتي ايران


واتيكان


ايتاليا