گردشگری و توریسم

تورهای «دور تهران بگردیم» گردشگری پایتخت را تخصصی کرده است

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، دلاور بزرگ نیا در بازدید از این ستاد افزود: ارائه خدمات در حوزه گردشگری نوروزی امسال تخصصی تر شده و در سبد گردشگری برای همه طیف های سنی اعم از کودکان، جوانان و حتی سالمندان تورهایی ویژه در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اهمیت گردشگری شهری خاطرنشان کرد: اقدامات به گونه ای تعریف و عملیاتی شده که خدمات دهی صرفا معطوف به شهروندان تهرانی نباشد و در واقع گردشگری شهری به معنای دقیق تحقق یافته است.

** لزوم تشکیل سازمان گردشگری تهران
همچنین شهردار منطقه 5 تهران در بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد که سازمان گردشگری شهر تهران به زودی تشکیل شده و با توجه به تجربیات ستاد، گردشگری در سبد هزینه های خانوارها قرار گیرد.
وی ادامه داد: اقدامات ستاد گردشگری شهرداری تهران برای جذب گردشگر به پایتخت مطلوب است اما کافی نیست و باید تقویت و توسعه یابد.
شهردار منطقه 5 تهران خاطرنشان کرد: در ایام نوروز گردشگری در تهران در قیاس با سایر شهرها ارزانتر است و می توان از فرصت ارائه تخفیفات در موزه ها، اقامت گاه های خاص، هتل ها بریا جذب مسافران و گردشگران بهره برد.
به گزارش ایرنا تورهای نوروزی ستاد گردشگری شهر تهران با عنوان «دور تهران بگردیم» با حداقل 23 و حداکثر 60 هزار تومان برگزار می شود و گردشگران می توانند از 28 اسفند 97 تا 15 فروردین 98 با مراجعه به نشانی http://visit.tehran.ir و تماس با شماره 137 در این تورها ثبت نام کنند.
تهرام/9343/7245//6139

انتهای پیام /*


فرهنگي


ستادگردشگري تهران


دور تهران بگرديم