گردشگری و توریسم

ساعات کاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در نوروز 1398

به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این مجموعه فردا (سه شنبه 28 اسفند) تا ساعت 14 فعال است و فروش بلیت تا ساعت 13 انجام می شود. همچنین روز چهارشنبه (29 اسفند) طبق روال و از ساعت 8 تا 16 پذیرای علاقمندان است.
بر پایه خبر رسیده، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از اول تا دوازدهم فروردین 1398، تمام روزها از ساعت 9 تا 19 باز است و فروش بلیت تا ساعت 18 انجام می شود.
مجموعه نیاوران با توجه به داشتن بودن فضای سبز وسیع و برای حفاظت از باغ تاریخی نیاوران و پیشگیری از بروز آسیب های جبران ناپذیر، روز سه شنبه (13 فروردین 98) و مصادف با روز طبیعت تعطیل است.
کاخ اختصاصی نیاوران، کوشک احمدشاهی، موزه کتابخانه اختصاصی، موزه جهان نما، موزه خودروهای اختصاصی و باغ کتیبه ها فضاهایی هستند که علاقمندان می توانند در این مجموعه بازدید کنند.
مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و هر ساله به ویژه در ایام نوروز میزبان شمار زیادی از علاقمندان به بناهای تاریخی و تاریخ معاصر ایران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) است.
فراهنگ **1085**9157

انتهای پیام /*


فرهنگي


ميراث فرهنگي و گردشگري


موزه


مجموعه تاريخي نياوران