اماکن دیدنی ایران

یک سال دیگر با شما/هر چه پیش آید خوش آید…


چارتر

یک سال دیگر هم گذشت. با همه فرازونشیب ها، با همه بالا و پایین ها، با همه اتفاقات تلخ و شیرین و… به گمان خیلی ها اما سال ۱۳۹۷ به سرعتی باورنکردنی تمام شد شاید که می خواست به ما یادآور شود این زمان است که به سرعت می گذرد و ما قدرش نمی دانیم.

پایگاه خبری-تحلیلی توریسم آنلاین در سال ۱۳۹۷ توانست بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان ۲۰ سایت برتر کشور قرار گیرد که این مهم اتفاق خوشایندی برایمان بود.

همچنین توریسم آنلاین به تازگی  دو زبان فرانسه و روسی خود  را نیز راه اندازی کرد و اکنون در میان اندک سایت هایی باشد که مطالبش با پنج زبان زنده دنیا(فارسی،عربی،انگلیسی،فرانسه، روسی) منتشر می شود.

به یاری خدا در سال ۱۳۹۸ اتفاقات خوبی در توریسم آنلاین روی خواهد داد که در وقت خودش مشاهده خواهید کرد.

در اینجا باید از درایت استاد حسین واحدی پور مدیر و صاحب امتیاز موسسه بین المللی رسانه ای خبر تشکر کنم که همواره لطفشان شامل ما بود و در موارد مختلف  راهنمایی های ارزشمندشان را از ما دریغ نمی کردند.

همچنین از همکارانم  خانم هستی حقیقی دبیر خوش فکر بخش ترجمه ، خانم نازنین رزم آهنگ دبیر کوشای بخش پایش و آقای مسعود خلیفه دبیر هنرمند بخش چندرسانه ای، تشکری ویژه داشته باشم و از زحمات و دلسوزی هایشان تشکر کنم.

ضمنا بر همکاری های آقای مجید آباد و خانم فاطمه مقدم درود فرستم.

و در آخر این که به همت همکاران خوش ذوقمان در موسسه بین المللی مطبوعاتی خبر، خانم ها سمن سمندر و پرنیا پورکهنوجی، در روزهای پایانی اسفند ۱۳۹۷ سر سفره هفت سینِ متفاوت، زیبا و خاطره انگیز تهیه شده توسط این عزیزان، عکسی به یادگار ثبت کردیم تا لحظه های شیرین را در قاب خاطرات ماندگار کرده باشیم.

برای همه شما همراهان همیشگی توریسم آنلاین در سال جدید آرزوی سلامتی داریم و از درگاه خداوند می خواهیم اوضاع اقتصادی مردم بهبود یابد تا خوشحالی، دوباره مهمان خانه های ایرانیان شود؛ان شالله.