گردشگری و توریسم

بیش از پنجهزار کلاس در استان کرمان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

به گزارش ایرنا ، احمد اسکندری نسب روز یکشنبه در آیین افتتاح ستاد اسکان مسافران نوروری سیرجان و همایش مدیران آموزش و پرورش در سیرجان افزود : 38 پایگاه و ستاد اسکان نوروزی در مناطق مختلف استان برای اسکان و رفاه حال و رضایت مسافران نوروزی دایر شده است .
وی هدف از گردهمایی مدیران آموزش و پرورش استان را ارائه طرح های آموزشی و پرورشی و تبادل نظر از تجربیات شهرستانها در راستای انسجام بیشتر و هم افزایی موارد و مسائل تربیتی و آموزشی عنوان کرد و گفت : باید برای برنامه های آموزشی و پرورشی شیوه های جذاب و اثرگذار اعمال شود تا دانش آموزان فراگیری بهتر و بیشتری داشته باشند.
اسکندری افزود : در هر برنامه آموزشی مدارس بایدحافظ محوری و حفظ کردن جای خود را به رویکرد فرهنگی و تربیتی و درک و فهم در آموزشی بدهد.
در این گردهمایی فرماندار سیرجان به عنوان رئیش شورای آموزش و پرورش سیرجان از نوسازی و مقاوم سازی بیش از 70 درصد مدارس شهرستان خبرداد و گفت : نقش خیرین در این زمینه بیش از نقش دولت و کمک های دولتی بوده و سیرجان در سطح استان و حتی کشور رتبه اول خیرین مدرسه ساز را کسب کرده است.
منصور مکی آبادی افزود : این شهرستان هم آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است که علاوه بر هتل ها و میهمانپذیرها بیش از 440 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده هیچ مشکلی در زمینه اسکان مسافران ندارم.
دراین همایش از مدیر کل آموزش و پرورش استان و همچنین رئیس آموزش و پرورش سیرجان به دلیل عملکرد خوب در حوزه آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان تجلیل شد.
سیرجان در 175کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.
7435/ 5054

انتهای پیام /*


فرهنگي


نوروز 98


كلاس درس


مسافر نوروزي