گردشگری و توریسم

شیروانی ها با غذاهای سنتی از مسافران نوروزی استقبال می کنند

به گزارش ایرنا، فرماندار شیروان روز پنجشنبه در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان اظهار داشت: در همین رابطه نمایشگاه نوروزی در حاشیه پارک فرهنگ که ورودی شهر شیروان است،برپا می شود تا برنامه های متنوع شاد و مفرح اجرا شود.
امین رضا مرآتی در ادامه گفت: گام نخست برای پذیرایی از مسافران نوروزی توسط ستاد خدمات سفر شهرستان، افزایش زمان ماندگاری مسافران نوروزی است که جاذبه های گردشگری باید به بهترین نحو برای گردشگران معرفی شود.
وی افزود: همچنین تبدیل این شهرستان از مبدا به مقصد گردشگری از دیگر اقدامات ستاد خدمات سفر است که تلاش می شود این برنامه نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمام سال اجرا شود که این امر با معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان انجام می شود.
وی گفت: معرفی هر چه بیشتر جاذبه های این شهرستان در حوزه های مختلف نسبت به سال های گذشته مستلزم تلاش است که به نظر می رسد کار سختی نیست و امیدواریم با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل موجود بتوانیم برنامه های مورد نظر را به انجام برسانیم.
مرآتی با بیان اینکه باید از فرصت نوروز استفاده کنیم تا حداکثر نشاط اجتماعی در شهرستان ایجاد شود افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و ترافیک زیاد خیابان ها ، از کسبه تقاضا داریم وسایل نقلیه خودشان را در خیابان های اصلی پارک نکنند تا مردم به راحتی بتوانند خریدهایشان را انجام دهند قطعا این مهم کمک شایانی به افزایش کسب و کار بازاریان خواهد کرد.
مرآتی با اشاره به برگزاری آیین شهر تکانی شیروان توسط شهرداری و با همکاری همشهریان برای هفته آینده افزود: همچنین کاروان شادی و جشن خیابانی استقبال از نوروز در عصر روز 29 اسفند با حضور هنرمندان در خیابان های شیروان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه اصلاح فضای سبز و کاشت گل مقابل ادارات و دستگاه های اجرایی باید تا روز دوشنبه 27 اسفند انجام شود گفت: کسبه باید در زیباسازی و ایجاد فضای سبز پیرامون واحد صنفی خود اقدام کنند و شهرداری در حد توان آماده تحویل گل به کسبه و بازاریان می باشد.
شهرستان شیروان 6 منطقه گردشگری دارد.
7186/ 6042

انتهای پیام /*


اجتماعی


خدمات سفر


جاذبه گردشگری


نوروز شیروان