اخبار گردشگری

چگونه در فرودگاه بخوابیم؟

تصور کنید که در فرودگاه نشسته‌اید و به طور کامل برای پرواز به مقصدی عجیب و غریب که مدت‌ها است برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید، آماده‌اید، اما ناگهان برنامه سفر تغییر می‌کند. پرواز شما بنا به دلایلی با تاخیر زیاد مواجه می‌شود یا حتی ممکن است برای اینکه در ترافیک نمانید، خیلی زودتر به فرودگاه مراجعه کرده باشید. در هر صورت باید مدت زمان زیادی را در فرودگاه بمانید و در این میان چه کاری بهتر از خوابیدن می‌توان انجام داد؟

نکاتی کارآمد در رابطه با خوابیدن در فرودگاه

همیشه آماده باشید

همیشه قبل از سفر هشدار‌های مربوط به هواشناسی را چک کنید و بر اساس آن لباس‌های مورد نیاز خود را آماده کنید. ممکن است مجبور شوید مدت زمان زیادی در فرودگاه بمانید، پس حتما باید لباس گرم و نرمی به تن کرده باشید. علاوه بر این گوش‌گیر، چشم‌بند، بطری آب، تنقلات، کتاب یا مجله نیز جزء مواردی است که قطعا به آن نیاز خواهید داشت.

لباس مناس بپوشید

همیشه به یاد داشته باشید که چندین لباس مناسب، لایه لایه به تن کنید. در این مواقع اگر کمی احساس گرما کنید، می‌توانید لایه رویی لباس خود را در بیاورید. اما اگر از همان ابتدا یک لباس گرم و کلفت به تن کنید، هنگام تعویض قطعا با مشکل مواجه خواهید شد.

نکات امنیتی را فراموش نکنید

اکثر مردم نسبت به نگهداری از وسایل خود بسیار محتاط هستند، اما مراقبت بیش از حد نیز شما را از دیگر موارد غافل می‌کند. هنگام خوابیدن بهترین کار این است که تلفن همراه خود را درون جیب‌تان بگذارید و دیگر وسایل را درون چمدان قرار داده و از دید دیگران خارج کنید.

از کیف به جای بالش استفاه کنید

یک راه جالب برای نگهداری از وسایل، گذاشتن آن‌ها به عنوان بالش زیر سر است. البته در این میان ممکن است کیف‌تان زیاد بزرگ باشد، انعطاف‌پذیر و نرم نباشد و اصلا برای زیر سر گذاشتن مناسب نباشد. پس برای اینکه در امنیت باشد حتما از قفل چمدان یا کوله‌پشتی استفاده کنید.

حذف عوامل آزاردهنده

عواملی نظیر نور و صدا ممکن است آرامش شما را برهم بزند و دیگر نتوانید خواب راحتی را در فرودگاه تجربه کنید. حتما گوش‌گیر و چشم‌بند همراه داشته باشید تا بتوانید نور و صدا‌های آزاردهنده را حذف کنید.


مترجم: سحر مردانه  منبع: zafigo.com