گردشگری و توریسم

سرمایه گذاران بخش گردشگری در دماوند حمایت می شوند

مجید صفری عصر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از غرفه شهرستان دماوند در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 90 نقطه گردشگری در حوزه شهری و روستایی در شهرستان در نظر گرفته شده که تاکنون توانسته ایم بخشی از این مکان ها را با اجرای طرح بوم گردی و یا حمایت از سرمایه گذاران تقویت کنیم.
وی افزود: در دماوند با در اختیار قرار دادن زیرساخت های لازم از سرمایه گذاران به صورت جدی و عملی حمایت می کنیم و تسهیل در فرایند اداری ایجاد می کنیم.
فرماندار دماوند تاکید کرد: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان دماوند برای جذب سرمایه ‌گذار با هدف توسعه و فراهم سازی فرصت اشتغال در منطقه ضروری است.
وی با بیان اینکه این شهرستان برای نخستین بار به میزبانی استان تهران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری حضور یافته است، گفت: با توجه به اینکه دماوند جزو 14 شهر نمونه گردشگری و به عنوان پایلوت در کشور انتخاب شده، در این نمایشگاه تنها شهرستان از بین 16 شهرستان استان تهران است که حضور دارد.
صفری اضافه کرد: با توجه به اینکه شرکت ها و نهادهای متعددی با قابلیت های متنوع در این نمایشگاه حضور دارند، پیش بینی می شود بازدید و استقبال خوبی در طی چهار روز از دایر بودن نمایشگاه، شاهد باشیم.
وی خاطر نشان کرد: شرکت در اینگونه نمایشگاه ها، نقش بسزایی در معرفی قابلیت های منطقه دارد و قطعا شاهد حضور سرمایه گذاران در منطقه بیش از گذشته خواهیم بود که البته در سال آینده همایش ملی رونمایی از فرصت های سرمایه گذاری در منطقه برگزار خواهد شد که قطعا در این زمینه موثر است.
فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: در غرفه شهرستان دماوند فعالیت هایی همچون اقامتگاه های بوم گردی، بالن سواری، صنایع دستی و گردشگری شهرستان و دیگر پتانسیل ها را در معرض نمایشگاه قرار داده ایم و انتظار می‌رود که اهالی شهرستان نیز از این غرفه بازدید کنند.
لازم به ذکر است دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از 23 تا 26 بهمن ماه برپا است که غرفه شهرستان دماوند در محل نمایشگاه دائمی بین المللی، سالن 38 اصلی، غرفه 47 و 48 واقع شده است.
تهرام/7246//1348

انتهای پیام /*


فرهنگي


نمايشگاه گردشگري


دماوند