گردشگری و توریسم

رونق صنعت گردشگری بیله سوار نیازمند تبلیغات است

به گزارش ایرنا ، فرماندار بیله سوار روز دوشنبه در نشستی با اصناف ، سرمایه گذاران بخش خصوصی و روسای دستگاه های اجرایی این شهرستان افزود: برای شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل موجود در منطقه نیاز هست همه اقشار مختلف پای کار بیایند.
او فضای مجازی و نمایشگاه ها را موقعیت مناسبی برای نمایش و شناساندن منطقه در بحث گردشگری ذکر کرد و خواستار حضور پر رنگ سرمایه گذاران و دستگاه های ذی ربط در نمایشگاه بین المللی تهران شد.
وی همچنین ایجاد مجتمع های خدماتی و رفاهی و اکو کمپ را از جمله کارهایی برشمرد که می تواند به بحث رونق گردشگری کمک کند.
فرماندار بیله سوار مغان به ورود اتباع خارجی و بحث توریسم سلامت اشاره کرد و گفت: باید نهایت بهره برداری را از این ظرفیت ها در جهت رونق و اشتغال زایی منطقه داشته باشیم.
قبادی افزود: شهرستان بیله سوار ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری دارد و برای جذب سرمایه گذاران در گام اول نیاز هست ظرفیت ها را به آنها بشناسانیم و بستر را برای سرمایه گذاری تسهیل کنیم.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل واقع شده و 68 کیلومتر با جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد، تنها گمرک و پایانه مرزی فعال استان در این شهرستان قرار دارد.
مزار سربازان گمنام ، تپه دمیرچی ، شهر کندویی روستای پتلقان ، درخت چنار ، شکارگاه های خروسلو ، قیز قلعه سی ، کشتزار های دانه های روغنی و غلات ، کاروانسرای مخروبه در منطقه شورگل خروسلو ، بازارچه مرزی و پارک تپه نرگس از آثار دیدنی بیله سوار مغان است.
طبیعت زیبا و بکر این منطقه در کنار آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری ، وجود گمرک ، پایانه ، بازارچه مرزی و بین المللی و تردد روزانه هزار و 500 نفر اتباع آذری از جمله ظرفیت هایی است که می تواند در رونق گردشگری این منطقه موثر باشد.
6018/6018

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


فرماندار


بيله سوار