گردشگری و توریسم

کوهرنگ میزبان 4 هزار گردشگر شد

مرتضی زمانپور عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش های اخیر ارتفاع برف در شهر چلگرد را به 24 سانتی متر و در ارتفاعات به بیش از 70 سانتی متر افزایش داده که با توجه به آسمان آفتابی و دمای هوای مساعد فرصت مناسبی برای بازی های زمستانی فراهم کرد.
وی ادامه داد: روز جمعه شهرستان میزبان گردشگرانی از استانهای اصفهان، خوزستان، تهران و استانهای جنوبی کشور بود و پس از چندین ماه گردشگری شهرستان رونقی دوباره گرفت.
زمانپور با بیان اینکه پیست اسکی کوهرنگ همچنان تعطیل است، تصریح کرد: برای باز شدن پیست باید ارتفاع برف در شهر چلگرد به بیش از نیم متر برف برسد.
فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به استقرار 8 اکیپ راهداری و نیروهای امدادی هلال احمر در سطح شهرستان، خاطر نشان کرد: اگر چه بارش های اخیر مشکلاتی بوجود آورد و خساراتی به شهرستان وارد کرد اما با تمهیدات لازم مردم شهرستان و مسافران در امنیت و سلامت کامل قرار دارند.
به گزارش ایرنا، شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد که در سالهای گذشته یکی از برفی ترین نقاط کشور در فصول سرد سال به شمار می رفت اما با تغییر شرایط اقلیمی و وقوع خشکسالی های اخیر، میانگین بارش برف در این شهرستان کاهش چشمگیری داشته است.
7363/2097

انتهای پیام /*


اجتماعی


کوهرنگ


گردشگری


برف