گردشگری و توریسم

طرح‌ های گردشگری برای اشتغالزایی باید اولویت بندی شود

به گزارش ایرنا، فتح ‌الله حقیقی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه افزود: ایران، پانزدهمین کشور به لحاظ برخورداری از اماکن گردشگری و استان زنجان هم دارای جایگاه مطلوبی است که توسعه گردشگری بویژه در شهرستان سلطانیه، نیازمند توجه ویژه است.
وی ادامه داد: سلطانیه، نگین تاریخ و میراث فرهنگی استان زنجان است که اجرای طرح ‌های عملیاتی با موضوع میراث فرهنگی و گردشگری در این شهرستان اهمیت بالایی دارد.
حقیقی تاکید کرد: میزان بهره ‌وری طرح‌های توسعه استان در شهرستان‌های مختلف باید بصورت جداگانه و متناسب با توانمندی و قابلیت‌های هر شهرستان تدوین و پیگیری شود.
استاندار زنجان از بهره‌ب رداری 12 غرفه عرضه صنایع دستی در بازارچه صنایع دستی تا پایان اسفندماه در سلطانیه و هفته دولت در بازارچه محلی چلبی‌ اوغلو خبر داد و اظهار داشت: چند اقدام عملیاتی برای توسعه گردشگری سلطانیه باید تعیین و امکانات لازم برای تحقق آن‌ها جذب و راهکار اساسی برای اجرا ارائه شود.
وی اضافه کرد: پیگیری برخی از طرح ‌های توسعه‌ای استان مانند راه‌اندازی مجدد پروازهای فرودگاه زنجان و تکمیل دوخطه کردن راه ‌آهن زنجان – تهران تاثیر زیادی در جذب سرمایه‌گذار و توسعه استان دارد.
حقیقی با تاکید بر استقرار مدیران در شهرستان سلطانیه گفت: استقرار مدیران بومی در ادارات شهرستان باید از طریق فرماندار پیگیری شود.
استاندار زنجان، تفویض اختیارات ادارات کل استان به ادارات شهرستانی را ضروری خواند و یاد آور شد: باید امور اداری مراجعین در شهرستان، رسیدگی و از ارجاع مراجعین شهرستانی برای انجام امور اداری به مرکز استان، خودداری شود.
9556/8068

انتهای پیام /*


اقتصاد


سلطانيه


گردشگري


شوراي اداري