گردشگری و توریسم

ظرفیت ها و توانمندی های جزیره کیش به روایت دکتر مظفری

به گزارش ایرنا، غلامحسین مظفری گفت: جزیره زیبا ی کیش با برخورداری از جاذبه های طبیعی و موقعیت بی بدیل جغرافیایی در گستره آبهای فیروزه ای خلیج فارس و داشتن زیرساخت های مناسب می تواند به مهمترین مقصد گردشگران داخلی و خارجی و فرصتی مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل شود .
وی، وجود امکانات اقامتی و زیرساختهای گردشگری از جمله 54 هتل با 12 هزار تخت در جزیره کیش، عدم نیاز به دریافت روادید برای سفر ایرانیان خارج از کشور و گردشگران خارجی ،برخورداری از خطوط پروازی و حمل و نقل دریایی بین کیش با کشورهای حوزه خلیج فارس را از مزیت ها ی اقتصادی و زیرساخت های گردشگری از جمله گردشگری سلامت در جزیره کیش عنوان کرد.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش همچنین از تعریف 9 پروژه مشخص و مدون برای سرمایه گذاری در حوزه سلامت در بسته فرصت های سرمایه گذاری کیش خبرداد و افزود: درخصوص توسعه گردشگری سلامت درپی نشست هایی که با مسئولان مرتبط در وزارت بهداشت داشتیم تلاش شده گام های جدی برای فعالیت سرمایه گذاران حوزه گردشگری سلامت کشور درکیش برداشته شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این برنامه تلویزیونی با بیان اینکه بیمارستان کیش ، بیمارستان خوبی است اما ظرفیت محدودی دارد گفت: درحال حاضر بخشVIP بیمارستان کیش در اغلب اوقات میزبان گردشگران سلامت از کشور های خارجی است و ظرفیت پروازهای عمان به کیش نیز با کمبود مواجه شده است که دراین بخش عمان ایر برای افزایش پروازها اعلام آمادگی کرده است و البته هواپیمایی کیش ایر درحال برنامه ریزی برای این موضوع است.
دکتر مظفری در این برنامه با اشاره به یرنامه ریزیهای آتی در حوزه سرمایه گذاری در جزیره کیش تشریح کرد: بسته فرصت های سرمایه گذاری به همت متخصصان حوزه اقتصادی مهیا و از بین 620 طرح و ایده مناسب برای جزیره کیش 54 طرح مطالعاتی بصورت دقیق دراین بسته تعریف شده و به سرمایه گذاران ارائه می شود.
وی اضافه کرد: این طرح ها دارای توجیه اقتصادی است و دربازه زمانی به سود دهی می رسند . همچنین در این بسته مزیت ها ومشوق های سرمایه گذاری درکیش مانند شرایط ویژه ارائه زمین و پروانه ساخت ونحوه بازپرداخت مطالبات سازمان به سرمایه گذاران درج شده است.
دکتر مظفری درپایان با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف شامل جشنواره های تابستانی نوروزی، فرهنگی و هنری، از برنامه ریزی برای استقرار دبیرخانه دائمی این جشنواره ها در کیش خبرداد.

1339

انتهای پیام /*


كليات


نوانمنديها


منطقه آزاد


كيش