اماکن دیدنی ایران

سپیدرود صفر – استقلال پنج؛ وقتی جادوگر،جادو شد!/فیلم

استقلال تهران با به راه انداختن جشنواره ای از گل، توانست با پنج گل، سپیدرود را در رشت شکست دهد و برد شیرینی در خارج از خانه به دست آورد.

ورزش سه:سپیدرود رشت دومین باخت پرگل این فصلش را هم در خانه و مقابل استقلال متحمل شد. آن‌ها در هفته دوم مسابقات هم با شش گل مغلوب سپاهان اصفهان شدند تا اینگونه دو باخت از سه باخت نیم فصل اول مسابقات به نام سرخ‌های گیلانی ثبت شود. شاگردان شفر که برای رسیدن به سومین پیروزی پیاپی مصمم به نظر می‌‍رسیدند در دقیقه 12 بازی با استفاده از اشتباه فردی تهیدست در دفع توپ و شوت استثنایی فرشید باقری به گل اول رسیدند. در ادامه باز هم توپ و میدان در اختیار بازیکنان استقلال بود و موقعیت‌های دیگری به دست آوردند که ثمری نداشت. در ادامه و در دقیقه 34 باز هم نوبت به فرشید باقری رسید که در این مسابقه دبل کند. او از سانتر زکی پور استفاده کرد و با شوت رو پا و سنگینی گل دوم خود و تیمش را هم در بارش شدید باران وارد دروازه ملکی کرد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم انتظار می‌رفت که سپیدرودی‌ها نبض بازی را در دست بگیرند و در پی جبران نتیجه باشند اما باز هم یک اشتباه از تهیدست از میانه زمین باعث شد طارق همام صاحب موقعیت بشود و با پاس در عمقی جابر انصاری را به اولین گلش در این فصل برساند. اما این پایان کار نبود و یک دقیقه بعد فرشید باقری نفوذی را به محوطه جریمه انجام داد و این بار تهیدست به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. شاگردان علی کریمی که دومین شکست خود را تجربه می‌کردند باز هم نتوانستند به مسابقه برگردند و این بار وریا غفوری با نفوذ به محوطه جریمه پاس زیبایی را برای رضا آذری ارسال کرد و پنجمین گل استقلال اینگونه به دست آمد.

آبی پوشان تهرانی با این برد پر گل 24 امتیازی شدند و در رده پنجم جدول قرار گرفتند و سپیدرود رشت هم کماکان با 10 امتیاز جز قعرنشینان جدول مسابقات به شمار می‌روند.