اماکن دیدنی ایران

سلبریتی های ایرانی چقدر دستمزد می گیرند؟/ مهران مدیری،رامبد جوان،مهناز افشار و…

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید سلبریتی های ایرانی در ازای هر فیلم یا سریال چقدر دستمزد می گیرند. اگر در هر صنفی افرادی که در آن مشغول هستند بیش تر از حد معمول حقوق و دستمزد دریافت کنند قطعا سبب ایجاد حساسیت های در جامعه شده اند.

روزباتو:در ایران نیز بسیاری از بازیگران حقوق های را دریافت می کنند که شاید با شنیدن میزان آن ها بسیار تعجب کنید.
یکی از تهیه کنندگان برجسته کشورمان  سعید خانی اینگونه گفته که در سال گذشته یکی از بازیگران ایرانی رقم دستمزد معقولی را از یک تهیه کننده درخواست می کند و بعد از آن در یک سریال شبکه نمایش خانگی بازی می کنند؛ همان بازیگر برای بازی در یک فیلم سینمایی با همان تهیه کننده، دستمزد خود را ۲ برابر اعلام می کند. آیا واقعا برای بازی در یک فیلم سینمایی یا سریال باید رقم های بالایی را به بازیگران پرداخت کرد؟

به دنبال این موضوع تصمیم گرفته ایم تا به برخی از حقوق ها و دستمزدهای سلبریتی های ایرانی اشاره کنیم که شاید برای شما هم دانستن این حقوق ها جالب باشد.

رامبد جوان (خندوانه)

رامبد جوان را که همه تقریبا می شناسیم و برنامه پر طرفدار خنداونه که باعث شد افراد زیادی شب ها برای تماشای خندوانه به پای تلویزیون های خود بنشینند. اینگونه که جوان گفته است دستمزد ایشان برای ۱ فصل خندوانه به عنوان کارگردان و طراح برنامه و سرپرست گروه ایده پرداز و مجری خندوانه که هر قسمت میتوانست حقوق جداگانه ۲ میلیونی داشته باشد برای جوان دستمزد ۳ میلیون در نظر گرفته شده بود و برای فصل ۲ حقوق ایشان ۵ میلیون شد و برای فصل های بعدی به همین شیوه مقداری به دستمزد رامبد جوان اضافه شده است.

مهران مدیری (دورهمی)

شایعه های زیادی در خصوص میزان دستمزد مهران مدیری در برنامه تلویزیونی دورهمی پخش شده بود ولی هاشم رضایت به عنوان تهیه کننده این برنامه گفته که همه ی این مبلغ های اعلام شده واقعا کذب بوده و آقای مدیری برای برنامه سی میلیون دریافت نمیکنند و دستمزد ایشان از این مبالغ پایین تر است

محمدرضا گلزار (سریال عاشقانه)

محمدرضا گلزار یکی از سلبریتی های است که نسل جوان بسیار به وی علاقه دارند و عده ی همیشه فیلم ها و سریال های آقای گلزار را به صورت جدی دنبال می کنند. حتما در خصوص دستمزد یک میلیاردی اقای گلزار ماجراهای را شنیده اید که بسیار جلب توجه کرده است.

منوچهر هادی در خصوص حضور محمدرضا گلزار در سریال عاشقانه با دستمزد یک میلیاردی اینگونه گفته بود که اگر اقای گلزار برای هر ۵ ماهی که با ما کار میکند یک میلیارد دریافت کند واقعا لطف بزرگی کرده ولی اینطور نیست که ایشان برای هر ماه یک میلیارد تومان دریافت کند.

مهناز افشار ( سریال گلشیفته)

نقد سینما در خصوص رقمی که خانم مهناز افشار برای بازی در سریال گلشیفته اعلام کرده بود رقمی نزدیک به ۱ میلیارد تومان بوده است.

بازیگران سریال معمای شاه

برای دستمزد بازیگرانی که در سریال معمای شاه بازی کرده بودند، آقای جعفر دهقان گفته است که دستمزدها از ماهی 6 میلیون تومان شروع شده تا ماهی ۴۰ تومان برای بازیگرانی که در این سریال حضور داشتند. حقوق من برای هر ماه ۱۶ میلیون تومان بود.

مجریان صدا و سیما

چند ماه قبل توسط انصاف نیوز لیستی منتشر شد که در خصوص دستمزد و حقوق مجریان برای اجراهای برنامه های خارج از تلویزیون بود. با توجه به آن علی ضیا با ۱۰ میلیون ، رضا رشید پور با ۱۲ میلیون ، احسان کرمی با ۵ میلیون و محمودرضا قدیریان با ۳ میلیون، حسین رفیعی با ۴ میلیون و نیما کرمی با ۴ میلیون برای هر اکران دانشجویی دستمزد می گیرند.

احسان علیخانی یکی از مجریانی است که برنامه ماه عسل را برای هر شب ماه رمضان بر روی آنتن می برد. او در یکی از برنامه هایش در مورد دستمزدش مطالبی را بیان می کند و از حاضران می پرسد که در مورد دستمزد دریافتی وی چه مقداری را شنیده اید و آنها می گویند که یک میلیارد و دویست میلیون تومان. اما وی مقابل دوربین می گوید که برای یک سال ساخت این برنامه تنها ۴۵ میلیون تومان دریافت کرده و آن هم با وجودیست که کت و شلوارهایش را خودش می خرد.