گردشگری و توریسم

شهدا و ‌ایثارگران سند مظلومیت ایران اسلامی هستند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز شنبه در آیین تشییع پیکر جانباز شهید حاج حسین قادری اظهار داشت: شهدا، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان گنجینه های ارزشمندی در حوزه دفاع، صبر و از خودگذشتگی هستند که باید به عنوان الگوهای واقعی رشادت و انسانیت به جامعه و نسل جوان و نوجوان معرفی شوند.
وی افزود: شهدا و جانبازان برگزیدگان و بندگان خالص خداوند هستند که عزت و آبروی جامعه مرهون رشادت و از خودگذشتگی آنان است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: باید قدردان و قدرشناس شهدا و ایثارگران باشیم چرا که ارزش جامعه با قرب نهادن به مقام شامخ شهدا و جانبازان و ایثارگران بیشتر می شود.
حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به شهادت جانباز حسین قادری تاکید کرد: شهادت جانبازان و یادگاران دفاع مقدس هرچند فضای جامعه را عطرآگین می کند اما یک ضایعه و خسارت جبران ناپذیر است چرا که این افراد کوله باری از خاطرات ناگفته و تجارب منحصر به فرد جبهه ها را با خود به زیر خاک می برند.
سرهنگ حاج حسین قادری از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و معاون اطلاعات عملیات تیپ 11 حضرت امیر (ع) بود که در منطقه شاخ شمیران شاهد سلحشوری های این رزمنده شجاع بوده ایم.
7172/6119

انتهای پیام /*


اجتماعي


تشييع جنازه


شهيد


سپاه