گردشگری و توریسم

ابتکار:70 درصد صنایع دستی کشور توسط زنان تولید می شود

به گزارش عصر شنبه خبرنگار ایرنا، معصومه ابتکار در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه تولیدات زنان که درسالن همایش های بوستان گفت و گو اظهارداشت: زنان همچون مردان از بدو انقلاب توانستند در اعتلای کشور نقش به سزایی را داشته باشند.
وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید در حال حاضر 30 درصد از مدیریت به زنان اختصاص یافته است که در شورای شهر و شهرداری تهران این رویکرد نیز ادامه خواهد داشت.
ابتکار به سیزدهمین دوره نمایشگاه توانمندی زنان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه زمینه ای برای انعکاس توانمندی زنان است و شهرداری های کلان شهرها باید توانمندی این قشر را به معرض نمایش درآورند.
وی ادامه داد: در دولت نگاه ویژه ایی به طرح های توان افزایی اشتغال زنان دیده شده است و در حال حاضر نیز طرح تکاپوی اشتغال در حال اجرا است.
ابتکار با بیان اینکه زنان در سال های 96 و 97 سهم به سزایی در مشارکت اقتصادی داشته اند، گفت: در رایزنی با فراکسیون زنان مجلس در صدد اشتغال و توانمندی بیشتر زنان هستیم.
نمایشگاه عرضه تولیدات پوشاک زنان با عنوان پوشاک اسلامی تا 22 شهریورماه جاری از ساعت 10 تا 21 در محل بوستان گفت وگوی پایتخت دایر است .
تهرام/1109/7247//1348

انتهای پیام /*


اجتماعی


معاون زنان و خانواده


نمایشگاه تولیدات زنان


تهران