اخبار گردشگری

در باتومی به کدام رستورانها بریم؟

افراد علاقه‌مند به غذا، به هر کجای دنیا که سفر کنند در حال پیدا کردن رستوران‌های خوب و امتحان کردن غذا‌های جدید هستند. در سفر به گرجستان رستوران‌های زیادی در باتومی وجود دارد که می‌توانید با خوردن یک غذای لذیذ محلی یا بین‌المللی، گرسنگی خود را فروکش کنید. در این مقاله برخی از رستوران‌های خوب و مجلل باتومی را به شما معرفی خواهیم کرد.


بهترین رستوران‌های باتومی

رستوران قصر طلایی باتومی (Golden Palace Restaurant)

نام رستوران قصر طلایی به خوبی نمایانگر یک رستوران مجلل و لوکس است. همه چیز در این رستوران لوکس و مدرن است، از دکوراسیون گرفته تا ظروف غذا و نحوه سرو و ارائه خدمات. اگر خواستید به این رستوران سری بزنید، حتما غذا‌های گرجی و ترکی را امتحان کنید، البته در منوی این رستوران برخی از غذا‌های اروپایی نیز دیده می‌شود.


بهترین رستوران‌های باتومی

رستوران مارکو پلو باتومی (Marco Polo)

با غذا خوردن در این رستوران و با وجود دکور رمانتیک و قدیمی، می‌توانید سفری به دوران زندگی مارکوپلو داشته باشید. فضای داخل رستوران شبیه به یک کشتی است، اما نه تنها فضای آن بلکه غذا‌های خوش‌طعم و لذیذ آن نیز شما را مجذوب خواهد کرد. غذا‌های اروپایی که در منوی این رستوران دیده می‌شود، قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. همچنین باید بدانید که سیگار کشیدن در این رستوران ممنوع است و شاید این تنها نمونه رستوران در گرجستان باشد.


بهترین رستوران‌های باتومی

رستوران قلب باتومی (Heart of Batumi)

رستوران قلب باتومی، به دلیل فضای عالی، غذا‌های خوشمزه و حال و هوای طبیعت و شهری که به شما می‌دهد، توانسته رتبه اول را در سایت Trip Advisor به دست آورد. در این رستوران هم غذا‌های سنتی و هم بین‌المللی سرو می‌شود. رفتار کارکنان به قدری گرم و دوستانه است که شما حس می‌کنید میان خانواده خود غذا می‌خورید نه در یک رستوران در کشوری دیگر.


بهترین رستوران‌های باتومی

رستوران کلودز (Clouds)

آیا تجربه غذا خوردن بر فرازر ابر‌ها را دوست دارید؟ این رستوران دقیقا همان چیزی است که به دنبالش بودید. غذایی که در منوی رستوران می‌بینید، از سراسر اروپا انتخاب شده و می‌توانید از طعم و مزه آن لذت ببرید. چشم‌انداز رستوران بسیار خاص و نفس‌گیر است. شما تجربه غذا خوردن در رستوران کلودز را هرگز فراموش نخواهید کرد.


بهترین رستوران‌های باتومی

رستوران فان‌فان باتومی (FanFan)

این نه تنها یک رستوران بلکه یک کافه هم هست که توانسته خیلی سریع نظر مشتریان را به خود جلب کند. فضای رستوران بسیار گرم و صمیمی است و شما در آرامش کامل از خوردن غذا لذت خواهید برد. در هر زمانی از روز که بخواهید می‌توانید به این کافه رستوران بروید و خوردن غذا، نوشیدنی و دسر‌های لذیذ نهایت لذت را ببرید.


بهترین رستوران‌های باتومی

رستوران هپلیون باتومی (Pelion)

رستوران پلیون، یکی از بهترین رستوران‌های باتومی است که در هتل هیلتون باتومی واقع شده و با تمامی استاندارد‌های روز دنیا مطابقت دارد. غذا‌های سنتی گرجستان به بهترین شکل ممکن و باتوجه به رعایت کوچک‌ترین جزئیات، پخته و سرو می‌شود. چندین غذای بین‌المللی نیز در منوی رستوران دیده می‌شود که برای هر نوع سلیقه غذایی مناسب است.


بهترین رستوران‌های باتومی

رستوران ورونیکا باتومی (Veronica)

ورونیکا از آن دسته رستوران‌هایی است که به دلیل فضای گرم و دل‌نشینی که دارد، شما احساس راحتی خاصی را در آن تجربه خواهید کرد. در منوی رستوران بهترین غذا‌های گرجستانی و بین‌المللی دیده می‌شود. در کنار غذا‌های خوب رستوران، بیشتر فضای آن است که نظر مشتریان را جلب می‌کند.


مترجم: سحر مردانه
منبع: www.bestgeorgian.com